intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 9 oktober 2021

als de zon komt of gaat

Vraag van de dag: wat doe je het liefst op een regenachtige dag? 

Dan ben ik graag binnen en dan handwerk, knutsel of lees ik wat. Kopje koffie erbij, muziekje aan. Gewoon lekker rustig. 

๐ŸŒ‚⛆๐ŸŒ‚⛆๐ŸŒ‚⛆๐ŸŒ‚⛆๐ŸŒ‚ 

Uitzicht vanuit onze woonkamer als de zon opkomt:


En vanuit de keuken als de zon ondergaat:


We wonen hier mooi!

๐ŸŒ‡ ๐ŸŒ‡ ๐ŸŒ‡ ๐ŸŒ‡ ๐ŸŒ‡ ๐ŸŒ‡ ๐ŸŒ‡

Dit weekend ga ik naar mijn moeder, een ex-collega, tuinieren, wandelen...

Hierbij wil ik je een fijn weekend wensen!

14 opmerkingen:

  1. Heerlijk zulk uitzicht aan beide kanten, hebben wij ook. In de zomer zakt de zon achter de bomen die zo'n 50 meter verder in parkje van buurman staan. Nu komt bijna het punt dat de zon recht tegenover de huiskamer onder gaat en dan is het zo'n fel licht dat de rolluiken even dicht gaan. Kan slecht tegen fel licht.

    Eigenlijk is er bij mij weinig verschil in dagen zonder of met regen behalve dat ik erg b=van buiten zitten hou maar dat is nu toch alweer over

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben heel erg graag buiten, maar binnen kan ik me ook goed vermaken. Ik heb genoeg hobby's...

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk uitzicht. Ik hoop dat het goed gaat met je moeder. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen ik er vandaag was, vond een verzorgende dat ze weer erg wit zag. Ik vond het wel meevallen. Mijn moeder voelt zich, naar omstandigheden, goed. Gelukkig heeft ze verder van haar val niet veel over gehouden. Sinds een paar weken heeft ze een slijmbeursontsteking in haar schouder en dat is wel erg pijnlijk.

      Verwijderen
  3. Prachtig uitzicht! Op een regenachtige dag zit ik graag met een handwerkje, Y.outube filmpje aan, blogs lezen. Wat een leuke dingen ga je allemaal doen dit weekend, je hebt er mooi weer bij, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ik geniet er eigenlijk nog dagelijks van, ook al wonen we hier al 28 jaar.

      Verwijderen
  5. Ik houd van regenachtige dagen! Lekker binnenzitten met thee, de houtkachel en een boek! Dat maakt mij gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen