intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 14 september 2021

boos

Vraag van de dag: wat is je favoriete emoji?

 😘

De emoji die een hartjeskus geeft gebruik ik het meest van al. 

😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡

De boze emoji gebruik ik echt zelden, maar hij past goed bij onderstaand bericht:

(Bron: Joop)

Aan de jongeren op Urk is echt een steekje los! Wat een domme respectloze lui! Op Urk gaat het wel vaker grondig mis, maar hier zakt mijn broek echt van af! En de reden van deze actie? Ze zijn waarschijnlijk tegen het coronabeleid! Van mij mogen deze lui eens een weekje naar Afghanistan toe, zodat ze zelf ervaren hoe het is om geen vrijheid te hebben. Daarna zullen ze wel anders piepen!


22 opmerkingen:

  1. Ongelooflijk. Ik vind ook dat ze streng gestraft moeten worden. Hoe komen ze aan die uniformen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed dgesproken mevrouw W. wat een sukkels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou inteelt ook te maken kunnen hebben met gedrag van jongeren op Urk?

    De hartjes emoticon is inderdaad leuk. Een vreselijke vind ik de kots smiley die op FB vaak wordt gebruikt om afkeer aan te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inteelt... wie weet.
      Hier in Zeeland is ook zo'n dorp waar het vroeger ieder jaar tijdens de jaarwisseling helemaal uit klauwen liep.

      Verwijderen
  4. Ik denk dat het voor mij gewoon zo'n lachend gezichtje is. Met de kus en hartjes emoji's ben ik heel zuinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelijkaardige jongeren heeft men in Mechelen (België) op trip naar Auschwitz gestuurd; van de interviews nadien kreeg ik het gevoel dat dat indruk gemaakt had.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zouden ze met deze jongeren ook mogen doen. Goede actie om ze naar Auschwitz te sturen.

      Verwijderen
    2. Stuur ze dam liever door naar het nabij Auschwitz gelegen werk- en vernietigingskamp Birkenau. Ben er zeer recent nog geweest en de rondleiding door kamp Auschwitz had betrekkelijk weinig impact op me. Achteraf denk ik dat het er allemaal te verzorgd uitzag. Maar de toosteloosheid van het werkkamp/vernietigingskamp Birkenau kwam heel erg hard binnen. Daar was de sfeer van het vernietigingskamp 'bewaard' gebleven. Je voelde aan alles dat hier echt iets heel verschrikkelijks was gebeurd.

      Verwijderen
  6. Ik gebruik het meest de knipoog.
    de hartjes of kushartje gebruik ik eigenlijk alleen voor 2 van mijn kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik het zwaaiende dametje vaak, vind ik een leuke om gedag te zeggen als ik afsluit. Urk... wat een randdebielen... ik hoorde jaren geleden ook dat ze daar zoveel coke snuiven... en ondertussen zo gelovig zijn, ik begrijp er niets van! Intolerante lui!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bedoel dat ik niet snap dat ze allemaal dingen doen die verboden zijn, dat rijmt toch niet met 2x naar de kerk gaan op zondag??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat is niet te begrijpen, maar ik kijk er niet van op. Ik woon in een stukje Zeeland dat niet tot de Biblebelt behoort, maar ik ken genoeg verhalen over de uitspattingen van de gelovige jongeren. Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo en het zal ook daar ook wel zo zijn dat een kleine groep het voor de anderen verpest.

      Verwijderen
    2. Ja, dat zal inderdaad wel zo zijn. Net als op mijn school zijn veruit de meeste studenten leuke jongelui, maar een paar zijn enorme klieren en die krijgen alle (negatieve) aandacht!

      Verwijderen
  9. Ik denk gewoon het knipoogje.

    En tja, die lui uit Urk, daar heb ik geen woorden voor.

    BeantwoordenVerwijderen