intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 25 juli 2021

monster

Vraag van de dag: wat is je favoriete film of serie? 

Films: Dirty dancing, The Shawshank Redemption, Weg van Jou.

Serie: Cold Feet.

📺 📺 📺 📺 📺 📺 📺 📺

Het regende gisteravond en gelukkig viel het bij ons wel mee met wat er naar benden kwam.

Maar als je dan de beelden van België ziet waar opnieuw hevige overstromingen waren...


Allemensen! Wat een ellende! En het is niet alleen daar, ik denk dat op heel veel plaatsen de mensen hun hart vasthouden...

Nu ik dit schrijf is het vlakbij aan het rommelen en straks zal hier de bui wel overtrekken, maar wij hebben niets te vrezen.

😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢

Dit is de witgerande tuinslak:

En dit is Monster:


Gelukkig is het geen monster, maar gewoon een lieve poes.

Vanmiddag ben ik in de tuin aan het werken geweest, in de schaduw van de bomen. Het was benauwd buiten, maar onder de bomen was het nog wel te doen. 

Hierbij wil ik je een fijne week wensen!

11 opmerkingen:

  1. Ik vind Monster bepaald geen monster!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hij 'praat ook altijd. Als hij je ziet moet hij altijd wat zeggen.

      Verwijderen
  2. Een mooie slak en een mooi Monster.
    Ja, wat een weer hè. In Vlaanderen vandaag van alles wat: zon, benauwd, zware regen, onweer. Zomer noemen we dat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier was het ook enorm benauwd. Het heeft gisteravond een paar behoorlijke buien gedaan, ons terras stond blank.

      Verwijderen
  3. Cold Feet is erg leuk en hopelijk komt er nog eens een vervolg. Silent Wittness is ook zo'n langlopende waarvan seizoen 23 of 24 nu in de maak is.

    Les Unes et Les Autres in mijn topfilm en West Side Story

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Cold Feet... dat blijf ik leuk vinden. Naar silent Witness heb ik nog nooit gekeken. Ik ben verder nogal erg slecht in het volgen van series.

      Verwijderen
  4. Een favoriete film heb ik eigenlijk niet, of het zou moeten zijn The sound of music, maar dat is eigenlijk een musical, hè.
    Mooie foto's weer, de slak en de toch niet echt monsterlijke poes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. The sound of music kan best als film hoor...

      Verwijderen
  5. Mijn favoriete serie is denk ik toch wel het Koreaanse drama Fated to love you!

    BeantwoordenVerwijderen