intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 12 april 2021

veer

Vraag van de dag: zoute of zoete popcorn? 

Zoet. Zout vind ik echt niet lekker.

➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳

Van de wandhanger die ik maakte, had ik nog best wel wat draad over. In het pakket zelf zat een patroontje om met deze resten een onderzetter te maken, maar iemand anders had er veren van gemaakt (zag ik op Facebook) en die vond ik wel leuker. Een voorbeeld hiervan was op Pinterest snel gevonden.


Het is wel jammer dat hij niet mooi in vorm blijft als hij ophangt:


Ik had hem daarom met blanke lak ingespoten, maar dat hielp niet. Ergens las ik dat je er lijmspray voor kan gebruiken, maar dat heb ik niet in huis en dat komt daarom later wel een keer. 

⬽ ⬽ ⬽ ⬽ ⬽ ⬽ ⬽ ⬽

Hierbij wil ik je fijne week wensen!


8 opmerkingen:

  1. Helemaal geen popcorn, heb ik nooit lekker gevonden.

    Textiellijm in spuitbus heb ik en als je het hebt houtlijm verdund werkt ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie veer! Fijne ijzerdraadjes erin? Maar weet dat ik niet handig of creatief ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen popcorn. Doe mij maar een zakje chips. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lust liever zoute popcorn ;) en die veer vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind 'm z o wat hangen wel leuker dan zo stijvig :-)
    maar goed dat smaken verschillen hé

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga voor de zoete popcorn! De veer heb je prachtig gemaakt zeg. Ik doe het je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen