intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 28 april 2021

oefenen

Vraag van de dag: stel je mag 10 minuten gratis winkelen naar welke winkel ga je dan? 

Nog niet zo heel erg lang geleden heb ik Holland & Barrett ontdekt en dat is een winkel waar ik nu graag kom. Ik koop daar onder andere crèmes en stylingmousse. Tien minuten winkelen is best wel lang, dus ik denk dat ik daarna nooit meer crèmes hoef te kopen 😉

🛍 🛍 🛍 🛍 🛍 🛍 🛍 🛍

Koningsdag begon schitterend:


En even later liep ik alweer door de tuin op zoek naar mooie lichtinvallen. De bloesems van de sierkers leenden zich mooi om te oefenen:


Niet veel later werd het bewolkt en was de magie van het vroege ochtendlicht weg. Gelukkig werd het later op de dag weer zonnig en kon ik nog wat dingen met een spiegel (voor belichting) en mijn fotocamera uitproberen:




Nog even en ik krijg echt plezier in deze manier van foto's maken!

De dag was verder rustig. Voor mij dan. Man en zoon hebben geklust. Ik was niet zo heel erg fit en heb verder een beetje lopen lanterfanten. Vandaag moet ik werken en dan is er geen tijd om maar een beetje rond te hangen, maar met een paracetamolletje achter mijn kiezen zal het allemaal wel goedkomen. Als ik eenmaal bezig ben knap ik meestal wel weer op.  

Hierbij wil ik je een fijne dag wensen!

4 opmerkingen:

  1. Moeilijk kiezen welke winkel, een slijterij is handig want daar koop je snel heel veel maar zoveel wil ik nu ook niet meer drinken. en we hebben nog voldoende voorraad.
    Huishoudelijke winkel heb ik alleen Airfryer nodig dus dat is zonder vd tijd.
    Cosmetica gebruik ik zo weinig is ook niet handig.
    Ik denk lingeriezaak, Bij een heb ik in hun systeem welke ik al heb gekocht en daar zou ik wel een voorraadje voor willen, extra badjas ook handig en ik heb pyama's nodig. Die wordt het dus.
    Mijn pijnlijke vaccinprik is ook weer over en verder geen bijwerkingen gehad.

    Ga weer verder met de tuin, rest vd passiebloem ontdoen van oude stukken, man heeft opgeruime en ik kan er nu bij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou wel 10 min gratis winkelen in de Intertoys. Dan koop ik een voorraad speelgoed/ knutselspullen voor Sinterklaas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. winkels zijn aan mij niet besteed mevrouw w, ik doe alleen het hoognodige, en ik zou écht niet weten waar ik zou willen gaan winkelen:-)
    je foto's zijn prachtig, nét dat beetje licht is mooi hé

    BeantwoordenVerwijderen