intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 20 maart 2021

op reis

Vraag van de dag: liever films of series?

Films. Zelf op Netflix lukt het me niet om series te blijven volgen.

📺 📺 📺 📺 📺 📺 📺 📺

Op Facebook had iemand me genomineerd om reisfoto's te plaatsen. Tien dagen lang. Omdat ik dat leuk vond, spitte ik mijn foto's door en het leek me ook wel leuk om hier wat oude vakantiefoto's te plaatsen.

Foto 1: Montserrat in Spanje ⬇


Foto 2: Sisteron in Frankrijk ⬇


Foto 3: Todtnau in Duitsland ⬇ 


Foto 4: Toscane in Italië ⬇


Foto 5: Zrmanya Canyon in Kroatië ⬇


Foto 6: Porto in Portugal ⬇


Foto 7: Moskou in Rusland ⬇


Foto 8: Vianden in Luxemburg ⬇


Foto 9: Rome in Italië ⬇


Foto 10: Peyre in Frankrijk ⬇


Foto 11: Mookerheide in Nederland ⬇


Foto 12: Preikestolen in Noorwegen ⬇


Foto 13: Londen in Groot-Brittannië ⬇


Foto 14: Barcelona in Spanje ⬇


Hierbij wil ik je een fijn wekend wensen!


7 opmerkingen:

  1. Series! We hebben geen Netflix maar kunnen wel opnemen. En we kijken er vaak op Belgie, nu The Bay en op Nederlland 3 Gold Digger. Ik hou er ook wel van een week te wachten en niet te bingewatchen.

    Leuk de foto's. De preekstoel in Noorwegen hebben mijn ouders ook bezocht en toen ik de 5000 dia's scande kwam ik hem in alle standen en van alle kanten tegen, en nog veel meer natuurlijk uit de door hen bezochte landen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Series!
    Leuk, al die foto's. Moskou, Kroatië en Noorwegen zijn we nooit geweest. De andere plekken wel. Ik hoop dat we heel snel terug op reis kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw wat ben je op veel mooie plekjes geweest !
    De laatste foto van jou en jullie zonen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. TJonge, wat ben je ook veel plekken geweest! Je hebt echt wel een neus voor het bijzondere hoor... Ik hoop dat we in de toekomst ook weer weg kunnen, al vind ik het geen straf om thuis te zijn. Maar zo af en toe je horizon verbreden en 'eruit' te zijn is toch lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je op veel mooie plaatsen geweest! En je hebt er overal prachtige foto's gemaakt. Ik heb geen moeite met thuis zijn en me aan de maatregelen houden, maar we hebben wel een verlanglijstje met bestemmingen waar we ooit nog eens heen willen op reis. Dat lijstje was er al voordat Corona de wereld trof, we wachten geduldig tot we weer eens op pad kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen