intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 14 maart 2021

knippen en plakken

 Vraag van de dag: wat maakt jou uniek? 

Ieder mens is uniek, dus ik ook. Maar om nou precies te kunnen zeggen wat mij uniek maakt... dat weet niet. Uniek zijn is niet één speciale eigenschap, het is een optelsom van meerdere eigenschappen die het plaatje compleet maken. Zo denk ik er tenminste over. 

🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸

We zijn dit weekend niet wezen wandelen. Ik ben zaterdag naar mijn moeder en om boodschappen geweest en de zondag hebben we in de tuin gewerkt. Tussendoor ben ik wat aan het knippen en het plakken geweest:


Verwacht van mij in deze geen hoogstandjes, maar dat is niet erg. Ik zit gewoon een beetje voor mezelf te prutsen. 

🕮 🕮 🕮 🕮 🕮 🕮 🕮 🕮

Hierbij wil ik je een fijne week wensen!

9 opmerkingen:

  1. dat prutsen dat doe ik ook, maar dat is meteen wel het fijnste wat er is toch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker bezig zijn met knippen en plakken, prima toch, het gaat erom dat er plezier in hebt. Ik vind het trouwens erg leuk wat je hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jezelf prutsen is het beste wat er is.
    Ik ben te laat om je een fijn weekend te wensen, dus wens ik je een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk prutsen. Gedachten op 0 en knippen, plakken, en alles op de goede plek krijgen. Ziet er trouwens leuk uit😀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zo heerlijk om te doen. En het proces telt, niet het product!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik voel me uniek, want enkel ik ben ik. Maar ik weet niets waarin ik uniek ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het er heel gezellig uit zien wat je hebt geknipt en geplakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker prutsen, blijft leuk en ontspannend.
    Jouw bladzijdes zien er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen