intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 16 maart 2021

en... actie!

Vraag van de dag: zal er over 50 jaar nog steeds vlees gegeten worden?

Ja. Ik denk dat het eten van vlees nooit zal verdwijnen. 

❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍

Vandaag was het zover: ik mocht twintig minuten in de Action. 


Samen met nog negen anderen, stond ik te wachten totdat we in de winkel toegelaten werden. Ik was blij dat de tijd verlengd is, want eerst mocht je maar tien minuten komen winkelen. Maar ook twintig minuten vond ik behoorlijk krap. Van tevoren had ik al een lijstje gemaakt met wat ik wilde kopen en dat was slim: zo liep ik doelbewust op de producten af die op mijn lijstje stonden. 


Even lekker rondkijken en dingen ontdekken zat er echt niet in. Maar ik ben blij dat ik geweest ben en ik kan weer lekker tuinieren, stofzuigen, knutselen, wassen en snoepen 😀


5 opmerkingen:

  1. Ja vlees zal er over 50 jaar ook nog wel gegeten worden, dan ben ik ik eker niet meer want verwacht niet 130 te worden.

    Ik wilde deze week ook allerlei afspraken gaan maken maar heb me net laten testen, ben er vrijwel zeker van dat ik negatief ben maar wacht toch maar op de uitslag.
    Ik ben 2 dagen weggeweest en dar moe van, dat is normaal en vrijdagmiddag ben ik totaal natgeregend, haar ook drijfnat en daar zal ik nu verkouden van zijn. Verder merk ik niks wat anders is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whaahahahah, neeeee????? ik zou niet weten waar ik heen wil :-)
    heb niks nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vlees zal denk ik niet verdwijnen.
    Goed dat je een lijstje maakte, door de stress van tijd, zou ik maar met de helft thuis komen en de andere helft niet meer weten...Maar ik zou graag weer eens in een boekwinkel willen neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben niet zo'n vleeseter. Ik denk niet dat het ooit verdwijnt.
    Fijn dat de winkeltijd iets verruimt is.
    Ik kan nog steeds niet via de pc op je blog. Alleen via mijn telefoon.
    Ik heb een beetje gefrobeld met mijn blog. Ik krijg je niet meer in mijn leeslijst. Daardoor mis je wel eens wat. Zo jammer.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Minder vlees wel, denk ik...maar nee het zal niet verdwijnen schat ik in.
    Ik heb nog niet op afspraak gewinkeld. Het lijkt me een bijzondere ervaring!
    Het is toch wat; al 3 maanden niet in winkels geweest..
    Maar jij kunt weer vooruit, lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen