intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 31 december 2020

365

Nou nou, 2020 zit er bijna op! Een jaar dat de geschiedenisboeken in zal gaan als het Covid-19 jaar. En natuurlijk hadden we allemaal liever een ander jaar gehad, liever een jaar zonder een pandemie. Als 2021 begint zijn we er uiteraard nog niet van af. Het vaccineren gaat in januari beginnen, maar voor de rest is het maar afwachten hoe alles zal verlopen. We kunnen niet in de toekomst kijken. 

2020 sluiten we af en laat ik het nieuwe jaar dan maar positief, met het volgende, beginnen:

(bron: https://www.postermywall.com/)

Gelijk wil ik iedereen die het moeilijk heeft, die verdriet heeft, die rouwt, die ziek is en alle mensen die in onzekerheid leven heel veel sterkte wensen. Want niet iedereen zal positief aan het nieuwe jaar beginnen. 

Bedankt lieve lezers dat jullie er het afgelopen jaar waren. Ik ben blij dat ik van alles met jullie mocht delen. En je weet het hè: mocht ik je zo nu en dan vervelen dan scroll je gewoon maar door. Ik leef gewoon mijn leventje met mijn gezin, mijn familie, de tuin, de wandelingen, mijn naaiprojecten en mijn werk en vaak niet meer dan dat, maar voor mij is het goed zo. 

Ik hoop dat de jaarwisseling rustig verlopen zal.

De allerbeste wensen en tot in 2021 💗


7 opmerkingen:

  1. Mooie afsluiting heb je geschreven. Wat het nieuwe jaar ons zal gaan brengen, weet niemand. Laten we hopen dat alle mensen die tegenslag in hun leven ervaren, in het komende jaar vooruitgang boeken.
    Ik vind het altijd fijn om jouw verhaaltjes te lezen, ongeacht waarover je schrijft, en wil je bedanken dat we een klein beetje mogen meekijken in jouw leven.
    Ik wil graag jou en je dierbaren het allerbeste wensen voor 2021.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij heel hartelijk dank voor je mooie blogjes, mooie foto's en verslagen van wandelingen. Een inkijkje in jullie leven met lief en leed.

    Prettige en rustige avond gewenst en dan hopen op een vrijer 2021 waarin we weer spontaan van alles kunnen doen,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blog. Dank voor je goede wensen en die keren meteen terug voor jou en je gezin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel dat we zo vaak een kijkje in je leven mogen nemen, met je mee mogen
    wandelen en zien wat voor moois je hebt gemaakt.
    Ik wens jou en ieder die je lief is een fijn en veilig 2021 toe.
    Groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hoop ik ook!

    Fijne jaarwisseling en dat 2021 maar een mild jaar mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zou dat toch mooi zijn, als we allemaal konden zeggen: Corona is voorbij...
    Blijf gezond dit jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen