intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 24 november 2020

wel duizend (vervolg)

 Vorige week schreef ik over een duizendpoot: klik!

Gisteren kreeg ik een boek van iemand:


En laat daar nou het versje van de duizendpoot instaan:


Tot vorige week kende ik het versje niet en nu kwam het zomaar naar me toe. Wat toevallig!

De hele week staat in teken van Black Friday. Alle winkels geven korting, lijkt het wel. Ik besloot er toch ook maar van te profiteren en mijn kalender voor 2021 met voordeel te bestellen. Ik maakte hem dit jaar bij Smartphoto: klik!


Daar moest ik ook wel duizend foto's voor doorspitten. Vorig jaar had ik het slimmer aangepakt en het hele jaar al foto's in een apart mapje gezet. Dit jaar was dat er bij ingeschoten. Ik ben niet zo van de goede voornemens als de jaarwisseling voor de deur staat, maar het opslaan van kalenderwaardige foto's wordt sowieso mijn goede voornemen voor 2021. 

Vanmiddag was ik weer in de tuin bezig. Nog altijd druk met het verwijderen van bramen. Ik ben er al eventjes mee bezig, maar het einde is in zicht. 


10 opmerkingen:

  1. Oh wat een goed idee en wat leuk gedaan zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk, die kalender. En dat boek heb ik ook. Een heleboel versjes ken ik uit mijn hoofd, zo vaak heb ik ze (voor)gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je dat boek met juist dat verhaal kreeg opgestuurd. Ken het ook. Van voorlezen aan mijn kinderen van vroeger.
    Kalender is weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik ken de versjes ook nog.
    Zo'n kalender hebben we onze ouders ook eens gegeven, hebben ze jaren mee gedaan omdat ze elke keer een nieuwe uitdraai per maand eronder plakten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig gedichtje. En duizend sokjes vuil : ) Dat zijn er inderdaad heel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhhh, wat leuk!!! Ik had het versje dus bijna woordelijk onthouden. 😊. En wT toevallig dat je het dat boek kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn zo'n eigenhandig gemaakte kalender. Ik deed het vroeger ook altijd, nu werk ik vooral met de smartphone, veel minder mooi, maar wel gemakkelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig boek, veel uit voorgelezen. Leuk, zo’n kalender met zelfgemaakte (mooie) foto’s

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief dat je het boek opgestuurd kreeg.
    Ik vind de kalender geweldig!
    Mooi.

    Als ik op de pc wil reageren word je blog als een virus gezien. Daarom is hij geblokkeerd. Heel vervelend.
    Ik kan alleen maar via mijn telefoon reageren.

    Heeft nog iemand daar last van?

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen