intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 7 november 2020

en dat is drie

 Vanmorgen konden we weer terug naar de dierenarts om het verband van Bee te laten verschonen. Alles zag er netjes uit en ze heeft nu weer schoon verband. Poes Spookje mocht ook mee naar de dierenarts, want die had opeens een bult op zijn rug.


De dierenarts kon niet zeggen of het om een abces of iets anders ging, omdat het voor een abces eigenlijk te hard aanvoelde. We gaan eerst kijken met ontstekingsremmers en antibiotica of de bult kleiner wordt. En hiermee hebben we nu drie huisdieren die een ontstekingsremmer en antibiotica moeten gebruiken. 

Het is mooi weer om buiten te zijn en ik ben vanmorgen een uurtje in de tuin aan het werken geweest. Vanmiddag ga ik verder. Ik ben bramen en brandnetels aan het uitspitten, want die doen het op sommige plaatsen wel erg goed. Ik zou best wel soep van de brandnetels kunnen koken... 

Deze laat ik wel staan hoor:


Ik heb namelijk geen idee welke paddenstoelen er giftig zijn of niet en daarom koop ik ze wel in de winkel. 

De kabouter uit Garderen (klik) geniet van de zon:


Manlief is het aquarium aan het verschonen en gaat straks ook in de tuin werken, zoonlief is naar zijn werk en zijn vriendin is een weekend naar haar moeder en stiefvader toe. 

Ik zou morgen naar mijn moeder toegaan maar die afspraak heb ik geannuleerd. Er zijn momenteel teveel coronabesmettingen in mijn buurt en ik zou niet graag het virus naar het verpleeghuis meenemen. Mijn broers en zus nemen mijn taken eventjes over. 

Hierbij wil ik je een fijn weekend wensen 
💚

12 opmerkingen:

  1. Julie ook prettig weekend, morgen wandelen?

    Vandaag vol met hh taken, had botten van de islamtische slager, boullon van gekookt en darna de botten ontvleesd en ingevroren als plakje, krijgt Hera bij haar eten. Tomaten die op moesten ook basistomatensoep van gemaakt. Liggen nu weer 8porties basissoep in de vriezer bij
    de 10 die er nog lagen, we kunnen even voort.
    En van alles voor de kringloop klaargezet, bloempotten die ik nooit gebruik, vaasjes die niet meer bij de huidige inrichting passen en boeken die ik toch niet lees. En een rood jack mag ook weer terug nu ik een okergele heb gevonden gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach jeetje nu Spookje ook een bult ,ik hoop dat het goedaardig is en de medicatie zal werken .Grappige naam heeft poes .heel verstandig om het bezoek aan je ouders uit te stellen .Ik zelf mis mijn dochter heel erg,ze werkt in de zorg en is erg voorzichtig en komt nu niet bij ons .Zo leuk die kabouter ,ik heb er op zolder een heel stel [ kleine] maar er dit jaar niets mee gedaan .Ik wens jullie een goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Gelukkig kwam vanmiddag al van een aantal geteste mensen in mijn omgeving het bericht dat ze negatief waren. Dat is weer een zorg minder!

      Verwijderen
  3. Leuke naam voor jullie kat. Fijn weekend en hoop dat alles voorspoedig gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben ook nog een kat die Monstertje heet. Dat krijg je als je kinderen een naam laat bedenken... ;)

      Verwijderen
    2. Haha, best wel grappig! De nieuwe hond van onze buren heet Macho. Vond ik ook wel een grappige naam.

      Verwijderen
    3. Dat is ook een leuke naam 👍

      Verwijderen
  4. Ach gossie, die huisdieren toch ...

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen