intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 1 september 2020

weg

Vakantie. Het was voor ons niet de vraag of we weg zouden gaan, maar meer wáár we heen zouden gaan. Er zijn in ons eigen landje nog heel veel plaatsen waar we nooit geweest zijn. Met de goedkeuring van zoonlief (die voor de honden moet zorgen) boekten we een paar nachten in een hotel ten zuiden van de Veluwe. Op de Veluwe zijn we toch wel al vaker geweest, maar de laatste keer was alweer heel wat jaartjes geleden. 


Bovenstaande foto dateert uit 2010, toen we een rondritje op de Witte Fietsen door Park de Hoge Veluwe maakten: klik!

De Veluwe is groot en nu gaan we het daar wandelend verkennen en waarschijnlijk ook niet waar al die Witte Fietsen rijden. Er zijn alleen al in de buurt van het hotel hele mooie wandelpaden te vinden. De kans is behoorlijk groot dat ik jullie de komende dagen 'lastig ga vallen' met foto's van onze wandelingen 😉

 Zoonlief en zijn vriendin hebben thuis het rijk alleen, wat ze ook vast niet erg zullen vinden. Niet dat wij zo moeilijk doen of vaak thuis zijn, maar een paar dagen zonder (schoon)vader en (schoon)moeder is vast ook weleens lekker. 

Zo meteen ga ik eerst maar eens naar mijn moeder toe en nog een paar boodschapjes halen.

Hierbij wil ik je een fijne dag wensen. 


12 opmerkingen:

  1. De Veluwe is prachtig! Dat wordt vast een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan wens ik jullie fijne dagen. Foto's zijn altijd leuk.

    Gisteren met dochter voor het eerst naar Goes geweest, was leuk en we zullen er zeker vaker gaan winkelen. Deze keer goed geslaags voor broeken en shirtjes in de uitverkoop allemaal.
    Lunch bij restaurant Marktzicht, was erg lekker en goed verzorgd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom maar op hoor met die foto's, altijd leuk.
    Hele fijne dagen gewenst, geniet er lekker van samen.
    Groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier. Ik vind vooral de klompenpaden in Gelderland geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel (wandel)plezier, en ik kijk al uit naar je prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier samen en ik ben blij dat ik via jouw blog kan meegenieten. Met wandelvriendin liep ik eens een route over de Veluwe en een everzwijn met 7 jongen kruiste ons pad, zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen