intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 27 juli 2020

zomaar opeens


Terwijl een nieuwe dag begonnen is, denk ik aan de familie van een goede kennis van ons. Aan de ramp die zich voltrokken heeft: onze kennis is gisteren overleden. Zomaar opeens. Met gillende sirenes kwamen de ambulances eraan, maar reanimeren bracht hem niet meer terug naar het land der levenden. 

We zijn erdoor geraakt. We weten hoe het voelt om te moeten toezien hoe de mensen van de hulpdiensten hun best doen om iemand te redden. We kennen de onmacht en dat hele kleine beetje hoop dat er nog is. We kennen het verdriet en de radeloosheid. 

Een geweldig mooi mens is overleden.
Zo verdrietig!



15 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte lieve mevrouw W.
    en wij maar soms denken dat we alles in de hand kunnen hebben.
    Voor jullie extra zwaar vanwege jullie eigen herinneringen.
    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken dat machteloze gevoel, helaas, ook.
    Heel traumatisch.
    Ik wens jullie allemaal veel sterkte en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een traumatische ervaring. Heel veel liefs en ik wens jullie kracht toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat verdrietig voor hen en ook voor jullie.
    Juist omdat je weet hoe het is, ben je nog meer emotioneel betrokken bij dit gebeuren. Wat komt het dan weer hard binnen he.
    Sterkte❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is erg verdrietig. Sterkte hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat is héél erg verdrietig..

    Héél veel sterkte gewenst mevrouw W.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat komt anders bij jullie binnen dan bij anderen die niet al zo'n traumatische ervaring hebben. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een verdrietig bericht. Heel veel sterkte voor allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor jullie lieve woorden 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heftig hoor, vooral als het niet ziet aankomen. Ik kan me begrijpen dat het een behoorlijke impact heeft op jullie. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sterkte. Onverwachts heeft zoveel meer impact dan 'er naar toe kunnen leven'...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gecondoleerd.
    Wat heftig allemaal.
    Voor jullie komt het heel dichtbij.

    Ik wens jullie alle sterkte.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat naar zeg! Zeker als het gebeurt als een donderslag bij heldere hemel.... Zoiets laat een mens niet onberoerd...

    BeantwoordenVerwijderen