intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 28 juli 2020

blokkeren

De afgelopen dagen kreeg ik te maken met spam op mijn weblog. Ik zag ook dat deze spammer in het rijtje met volgers stond en ik heb even moeten uitvogelen hoe ik die kon blokkeren, maar dat bleek best wel makkelijk te zijn.

Mocht je ook iemand tussen je volgers hebben staan, die je liever ziet gaan dan komen, log dan in bij Blogger. Ga daarna naar statistieken en dan zie je bovenaan in het midden het aantal volgers staan:


Als je hierop klikt dan zie je wie je volgt en kun je een volger blokkeren.


Hiermee kan ik spam natuurlijk niet tegenhouden, maar ik wil deze persoon niet tussen mijn volgers hebben staan. Zo simpel is dat. 


9 opmerkingen:

  1. heel goed mevrouw w,
    ik ga ook eens kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je op deze manier vervelende mensen van je blog kunt weren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de tip. Volgens mij last van dezelfde spammer. Zag 'm al bij meerdere bloggers voorbij komen. Blokkeer ze dan wel in de reacties, maar dit wist ik nog niet. Na het blokkeren bij reacties, bleven die spams nog steeds voorbij komen. Hoop dat dit beter werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor de tip, zojuist dezelfde volger verwijderd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo heb ik hem/haar ook geblokkeerd. Korte metten maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wou dat dat op bloglovin' ook kon. Daar krijg ik zowat dagelijks een nieuwe seksspammer bij als volger ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Naam: ....... Zalina Diato
    Beroep ....... Directeur
    Leningbedrag Ontvangen ... € 6,4 miljoen
    Rentevoet ..... 1%
    Lening bedrijf ...... AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM
    E-mail ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    Mijn naam is Zalina uit Azië, ik woon hier in Linz, ik ben een grote vastgoedinvesteerder, ik ben getrouwd met een slechte man die alles heeft vernietigd dat ik heb gewerkt en voor 31 jaar heb gebouwd. Hij bracht me bankschuld en ik kon niet betalen, mijn eigendommen aan zee werden gesiez ik benaderde veel banken en geen enkele bank stond klaar om me een lening te geven omdat ik een slechte krediet kreeg, ik dank ALLAH voor het beëindigen van mijn verdriet door AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM.Ik las een paar dagen geleden een zakelijk tijdschrift toen ik veel getuigenissen tegenkwam over het gerenommeerde kredietbedrijf dat mensen in schulden helpt en leningen verstrekt voor investeringen zonder stress zoals de commerciële banken. Ik nam de e-mail en solliciteerde, hoewel ik een grapje vond toen ik mijn lening op mijn rekening kreeg. AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM gaf me (€ 6,4 miljoen), tegen een rentetarief van 1%, ik wil iedereen die een legitieme leningfirma wil, adviseren om contact op te nemen met AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM die 100% Geniue biedt en lening garandeert. Ik heb begon mijn schuld te betalen en mijn bedrijf nieuw leven in te blazen. moge God je zegenen.

    Solliciteer op: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Akelig hè.. Ik heb er ook last van, maar ik kan deze anonieme volger niet vinden en dus ook niet blokkeren...

    BeantwoordenVerwijderen