intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 1 maart 2020

titel

Hoe een titel ervoor zorgde dat ik ineens vier keer zoveel lezers kreeg! Het is bijna niet te geloven, maar mijn bericht van donderdag 27 februari met de titel Bedgeheimen, deed dat wel. Ik vind dat best wel grappig en vraag me gelijk ook af voor hoeveel mensen mijn berichtje waarschijnlijk tegengevallen is. Want ja, het ging niet over gefoefel onder de dekens of gekke standjes die in onze samenwonende sponde plaatsvinden, maar gewoon over een pyjama. Ik kan er, in elk geval, wel om lachen! Toch hoop ik dat er van al die bezoekers ook een paar zijn die me blijven volgen.

Gisteren was een beetje een hang- en slaapdag. Ik was moe van mijn dagje naar de Huishoudbeurs en bracht heel wat uurtjes in bed door. Slapend en alleen, welteverstaan, dus ook hier valt weinig over bedgeheimen te vertellen. 's Avonds vierde mijn schoonmoeder haar verjaardag en waren we door haar uitgenodigd voor een etentje.

Afgelopen week was er één van pieken en dalen. Zoonlief was jarig en is tweeëntwintig jaar geworden, er was de trouwdag van mijn ouders, ik had een gezellige uitstapje met mijn collega's en mijn schoonmoeder vierde haar verjaardag, maar het was ook de week waarin we onze jongste zoon herdachten. Zijn gemis weegt overal zwaar in door, vooral in al die leuke familiedingen die we hadden.

De verjaardag van zoonlief vieren we later in het jaar. Dat doen we zo sinds het overlijden van zijn broer. Natuurlijk heeft hij wel iets van ons voor zijn verjaardag gekregen, maar de familie komt een andere keer op visite. Zoonlief is wel met zijn vrienden op stap geweest.

Maart is begonnen. Een nieuwe week is begonnen. Er staat, naast de vaste dingen, nog niets op de agenda voor deze week. Misschien kan een rustige week ook even helemaal geen kwaad.




8 opmerkingen:

  1. Oh ja dat zal best. Ik heb nog op mijn oude blog eens iets geschreven met als titel poes of poesje, zoiets. Ook heel veel bezoek, toen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een titel kan veel teweegbrengen en dat zegt veel over de mens. Een rollercoasterweek zoals je het beschrijft. Emotioneel veel, zorg een beetje voor rust om weer in balans te komen. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe een titel kan beïnvloeden :-)

    Een week met ups en downs, genieten en versmelten met verdriet, licht en schaduw..... Ik wens je rust, balans, ondans regen en wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik ken het fenomeen van een blogtitel en dan loopt het storm .Nee ik had echt geen bed geheimen verwacht .Doe alles op jullie Eigen manier die goed voelt .Liefs en sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat Februari een 'moeilijke' maand is. Vreugde en tegelijkertijd verdriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had ooit als zoekwoord 'tilliften sex'. Daar heb ik toen een blog over geschreven. Er kwam geen sex in voor, maar liep wel als een trein..Malle mensen allemaal.

    Sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderlijk hè, hoe een titel mensen kan aantrekken : ) Ik had het zelf een keer bij een blogpost met de titel Ik ga scheiden, dus ik dacht dat die blogger ging scheiden van haar partner. Maar ze ging haar afval scheiden. Zo komt de ramptoerist te pas : )

    BeantwoordenVerwijderen