intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 10 februari 2020

weekend

We zijn dit weekend niet wezen wandelen.
 De zaterdag waren wij wel om boodschappen en om voer voor onze huisdieren en de vogeltjes in de tuin. Naast strooivoer koop ik ook altijd een zak voer voor grote parkieten, wat ik vervolgens met het strooivoer meng. In dat parkietenvoer zitten veel meer kleine zaadjes dan in het strooivoer. 

Zondag zijn wij gewoon thuis gebleven. Overdag stormde het maar het viel toen nog wel mee, pas 's avonds trok de wind echt goed aan. Voor ons kwam de wind uit een gunstige hoek, waardoor het terras uit de wind bleef. We zijn nog niet van de storm en de harde windvlagen af en hier om het huis buldert het nog steeds.

Manlief was gisteren aan het klussen in de badkamer en zoonlief was met een opdracht voor zijn opleiding bezig. Ik heb achter de naaimachine gezeten. 
Het was buiten onrustig, maar binnen was het rustig.


Ik wil je een fijne week wensen.


10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel. Ik had een bosje tulpen met de boodschappen meegenomen en vond het een mooie kleur.

      Verwijderen
  2. ja het is weer bijna voorbij, al doet jan de wind hier nog best een duit in het zakje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier nog steeds eigenlijk, maar het waait niet meer zo hard als gisteravond.

      Verwijderen
  3. Gelukkig is de ergste wind weer voorbij, al waait het nog steeds stevig.Ik heb het
    niet zo op storm, het geeft me altijd een onrustig gevoel, we hebben er een paar
    vervelende ervaringen mee.Ik kocht net dezelfde kleur tulpen als jij, vrolijk
    kleurtje!
    Fijne week,
    groet, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond de tulpen ook zo mooi. Leuk dat je ze ook gekocht hebt.

      Storm vind ik ook niks en ik ben ook helemaal niet naar buiten geweest gisteren.

      Verwijderen
  4. Hier waait het nog behoorlijk en ik ben gisteren ook maar binnen gebleven .Mooie foto .Helaas ben ik nu blijkbaar ook allergisch voor tulpen ,echt balen als ik al die mooie zachte kleurtjes zie die ik zo mooi vind .Ik wens jou ook een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat je niet meer tegen tulpen kan. Ze zijn mooi en ik vind dat je er echt al het voorjaar mee in huis haalt.

      Verwijderen
  5. Ik heb zondag nog een kleine wandeling gemaakt. Heerlijk! Soms kon ik bijna niet doorlopen zo ging het tekeer. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan ben je lekker uitgewaaid. Misschien dat ik morgen wel een rondje ga lopen, dan staat er ook nog steeds veel wind.

      Verwijderen