intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 12 februari 2020

15 vragen

Af en toe ben ik wat op internet aan het surfen en hierbij kwam ik onlangs een grappig vragenlijstje tegen:
15 dingen die niemand aan je vraagt.
 En toen dacht ik van laat ik die nou eens invullen!
Hier komt mijn lijstje:

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Die staan op een kier. Het slot moet eigenlijk eens gemaakt worden zodat de deuren weer normaal dicht kunnen.

2. Neem je miniflesjes shampoo en douchegel mee uit hotels?
Ja, maar alleen als ik een flesje geopend heb. Voor die zogenaamde 'gratis' producten betaal je volgens mij ook gewoon. Voor de rest neem ik niks mee, hoor. 

3. Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
Nee, als ik een leuke straatnaam zie, dan maak ik er wel een foto van.

4. Maak je to-do lijstjes?
Ja, dat doe ik zeker. Ik kreeg ook als tip van de mevrouw van de GGZ mee dat ik lijstjes moet maken en lastige werkjes en leuke dingen hierbij met elkaar moet afwisselen.

5. Heb je sproeten?
Ja, in mijn gezicht, op mijn armen en op mijn schouders.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Dat doe ik nog steeds...
Ik drink altijd veel en moet daardoor ook vaak plassen en tijdens een wandeling gebeurt het nogal eens dat ik even achter een boompje hurk. 

7. Hoe groot is je bed?
Wij hebben twee bedden van elks 90 cm breed. En we hebben twee aparte dekbedden en dat vind ik heerlijk. 

8. Ben je lui?
Nee, dat niet, maar ik pak af en toe wel mijn momentje om lui te mogen zijn. 

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
De wind.

10. Kauw je op potloden en pennen?
Nee. Nog nooit gedaan ook. 

11. Heb je bij de scouting gezeten toen je klein was?
Nee. Ik heb wel op de drumband, orgelles, de knutselclub, turnen en paardrijden gezeten.

12. Kijk je nog weleens naar tekenfilms?
Heel af en toe met een klein nichtje. Vorig jaar heb ik de Lion King in de bioscoop gezien.

13. Tel je de treden van de trap?
Nee. Hopelijk ga ik dat hierna niet alsnog doen...

14. Dans je weleens als er geen muziek te horen is?
Nee.

15. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?
Ja, dat weet ik zeker. Ik kan ook de ruitenwisservloeistof bijvullen en verder gaat mijn kennis over auto's niet.

Nou, dat waren nog eens interessante weetjes, hè? 😉

Ik wil je een fijne dag wensen!


10 opmerkingen:

  1. Zeker, zeer interessant. Ik ben blij dat ik het weet, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je heel leuk om te weten.
    Ik heb mijn eigen naambordje, kreeg ik eens als welkom geschenk bij een tijdschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze leuk, die lijstjes. Zo ken ik jou weer wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk zo’n lijstje. Nu ken ik jou nog beter 🤔
    Mijn kledingkastdeur sluit ook niet goed en volgens een vriendin van ons slaap ik daardoor onrustig maar volgens mij maakt dat niet uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grappige weetjes....
    ik dans zonder muziek met mijn jongens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk zo'n lijstje, ik heb het meteen gebruikt om voorzichtig weer te bloggen. Toen ik het in concept (om 't aan jou te vragen of ik delen mocht) wilde zetten, was Blogs eigenwijs en publiceerde meteen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat ik mij aan vraag 9 erger en dat de wind ook mij irriteert.
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, die ken ik nog: https://www.triltaal.nl/2015/09/25/15-vragen-die-niemand-je-stelt/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn kledingkast deuren zitten dicht, maar mijn slaapkamerdeur staat wel altijd open. Anders voel ik me opgesloten.

    BeantwoordenVerwijderen