intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 21 december 2019

volmacht

De notaris kwam naar mijn ouders toe om hun levenstestament te laten ondertekenen. Mijn zus en ik hebben nu een volmacht zodat we zaken, die mijn ouders zelf niet meer kunnen, voor ze mogen regelen. Dingen zoals bijvoorbeeld bankzaken en medische beslissingen. Tot nu toe deed ik de bankzaken al voor ze, maar nu is dat dus officieel vastgelegd.

Het was al eind de middag toen we van mijn ouders kwamen, het werd al donker maar we gingen toch nog een stukje wandelen. We parkeerden de auto in Axel (Zeeuws-Vlaanderen) en liepen een rondje van 5,5 km. Een langere afstand zat er voor vandaag niet in, maar we zijn tenminste toch nog buiten geweest.



Dit is de watertoren van Axel:


Gebouwd in 1936 en 60,6 m hoog. Het is een jong industrieel monument. Van mei t/m september is de watertoren open en kun je hem beklimmen. Vandaag konden wij hem alleen maar van de buitenkant bewonderen, maar dat vonden wij ook al mooi. We zullen later weleens terugkomen om de binnenkant te bekijken en om ons aan de 264 treden te wagen.

Ik wil je alvast een fijne zondag wensen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten