intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 1 juli 2019

Uitzicht

Een week zijn we nu in Kroatië en we hebben al veel gedaan en gezien. We bezochten een paar steden en een paar nationale parken. We hebben gewandeld en gezwommen en het is hier fijn. 

Iedere morgen staan we met dit uitzicht op:


De hele dag kun je boten zien varen. Af en toe vaart 's morgens al vroeg een cruiseschip voorbij om aan het eind van de middag weer verder te varen naar een volgende bestemming.

We hebben mooie vlinders, libellen, hagedissen, vogels, een schildpad en een slang gezien.

Voor mij zit er wel een minpuntje aan deze vakantie: ik kan slecht tegen het eten hier. Ik heb al veel buikpijn en dunne ontlasting gehad, doordat ik niet tegen gegrild eten kan en ze grillen hier zo ongeveer alles. In andere landen kon ik dat altijd wel omzeilen, maar hier is dat toch wat lastiger. Gisteren zijn we van lieverlee maar naar de KFC geweest, waar alles gefrituurd wordt. En ik heb ook wel zelf gekookt, want we huren een appartement met een keukenn.

Ik laat het hierbij want ik vind een bericht op mijn telefoon schrijven niet prettig werken. Ik wil je een fijne dag wensen en tot de volgende keer.




6 opmerkingen:

  1. Jij een fijne voortzetting gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt goed, op dat laatste na natuurlijk. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je buik wat rustiger wordt. Super uitzicht. Geniet er maar heerlijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Zo'n cruise in Kroatië, van haventje naar haventje, dat lijkt me wel leuk om eens te doen.
    Geniet nog van jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ‘n schitterend uitzicht! Jammer dat je het eten niet goed verdraagt.
    Geniet van al het moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat van het eten lijkt me inderdaad lastig! Maar het uitzicht is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen