intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 27 juni 2019

Fijn


Deze ene foto wilde ik gewoon even laten zien. Ik viel als een blok voor deze prachtige stad, Sibenik. Later zal ik er meer over vertellen en meer foto's laten zien.

Het gaat goed met ons, hoewel het wel erg warm is met overdag 38 en ' s avonds 29 graden. Voor hier is dat ook erg warm vertelde onze host. Normaal is het hier rond de 30 graden.

De sfeer is hier aangenaam en we vinden de Kroaten fijne mensen. Ze zijn rustig, geen drukteschoppers.

Met zoonlief gaat het ook goed. Die vermaakt zich wel.

Een zonnige groet uit Kroatië.

5 opmerkingen:

  1. Leuk wat van je te lezen en heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt. Heel Europa heeft het erg warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig plaatje. Knalblauwe lucht en idem zee. Leuk dat je dit deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ‘n mooie foto! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat is water daar ook prachtig diepblauw! En heb je het goed naar je zin?

    BeantwoordenVerwijderen