intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 19 april 2019

abonnement

Momenteel heeft de Hema een tijdschriftenactie: als je voor 10€ een voucher koopt, dan kun je deze besteden aan acht uitgaven van een weekblad of vier uitgaven van een maandblad. Je kunt kiezen uit 75 titels. 


Ik hou wel van dit soort acties. Momenteel lees ik Buitenleven en Seasons van een zelfde soort actie van het Kruidvat van afgelopen winter. Maar deze keer heb ik (toch maar weer) voor de Knipmode gekozen, want daar heb ik toch meer aan.

----------------------------------------------------------------------------------

Vandaag is mijn moeder jarig: ze is 85 jaar geworden.
Ik heb een grote bos rozen voor haar gekocht en die ga ik haar zo brengen, voordat ik naar mijn werk toega. Morgen neem ik haar weer mee naar mijn vader en mijn oudste broer rijdt ook mee en als verrassing voor mijn vader, komen mijn jongste broer en mijn zus ook en brengen we taart mee. Doordat mijn ouders nu verplicht gescheiden leven is er niet echt een verjaardaggevoel, maar mijn moeder wil er toch graag op deze manier aandacht aan schenken.

De afgelopen weken zijn mijn moeder en ik al een aantal keren met de rolstoeltaxi naar mijn vader geweest. Op zich is het wel prettig dat mijn ma gewoon in de rolstoel kan blijven zitten, maar soms zijn we wel erg lang onderweg omdat er nog meer mensen gebruik maken van dezelfde taxi. Maar morgen rij ik gewoon weer eens zelf omdat mijn broer dan kan helpen. 

Graag wil ik je een fijn paasweekend wensen.

Mijn paastak heb ik gisteren al opgeruimd, want dat was niks meer, maar gelukkig hebben we de foto's nog:



9 opmerkingen:

  1. Jij ook een mooi paasweekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder en goede Paasdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je moeder .Ik wens je een mooi paas weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor de tip; is inderdaad leuk. Wens je een fijne verjaardag en ontspannen Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk! ik lees dankzij jou dus die seasons, maar de Hema? toen was het bij het kruidvat, ik ga wel even kijken, dank je voor de tip !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tip! Dat scheelt enorm. Meestal krijg ik tijdschriften, maar de laatste tijd droogt dat wat op. Mooi moment om mezelf een beetje te verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog gefeliciteerd met je moeder.
    Je logje brings back memories aan het verjaardagsgehannes met mijn ouders.
    Fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook een fijne Pasen en hopelijk is het vandaag fijn geweest met jullie gezin. En nog van harte met je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen