intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 30 maart 2019

shirt

En dan heb ik het zo druk en dan weet ik toch nog tijd vrij te maken om een shirtje te maken? Jawel, terwijl het halve land 's avonds in de bank voor de televisie hangt, zit ik achter mijn naaimachine. Kleding naaien is namelijk mijn uitlaatklep. 

Het shirtje dat ik maakte is een patroon van It's a fits:



De stof is een tricot van viscose/linnen en heb ik bij Driessen Stoffen gekocht. De tweelingnaald was iets te dik voor deze stof en daardoor zie je een ribbel waar de stof gezoomd is. Dat is dus niet met opzet zo gedaan.

De broek die op het patroon staat, heb ik van de winter van spijkerstof gemaakt. Eigenlijk had ik het patroon daar voor gekocht, maar het shirt vond ik ook leuk. En wie weet, zal ik de jurk misschien ook nog wel een keertje maken.

Ik wil je een fijn weekend wensen.

7 opmerkingen: