intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 1 januari 2019

jaarwisseling

Wat ik in december niet liet zien:


Oudjaar en de jaarwisseling brachten manlief en ik samen op de bank door. We hebben naar Mindf*ck, DWDD en Nederland op film gekeken en het laatste half uur naar Sky radio New Year top 101. Manlief at een paar oliebollen en ik at een bolus. 

Zoonlief vertrok halverwege de avond naar vrienden toe. Ik heb geen idee om hoe laat hij thuis gekomen is, ik heb niets gehoord en de honden hebben niet geblaft. Ik zal later op de dag wel horen hoe hij het gehad heeft. 

Om 12 uur proostten manlief en ik op het nieuwe en hopelijk een beter jaar. Er kwamen berichtjes van familieleden en collega's binnen, die ons het beste wensten. 

Onze jaarwisseling was rustig en we vonden het goed zo. Gewoon wij twee en de rust van ons huisje in de polder. 

2019 ligt voor ons open en ik hoop dat het voor iedereen een rustig en een goed jaar zal worden.

8 opmerkingen:

  1. Ik hoop met je mee: een beter jaar voor jullie gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop ook dat jullie een beter jaar mogen krijgen.
    Warme groet, Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt fijn 'de rust van ons huisje in de polder'. Het zou zo een boektitel kunnen zijn. Ik wens jullie een goed 2019!

    nicole@huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de jaarwisseling in alle rust is verlopen bij jullie. Ik wens jullie alle drie een beter jaar dan 2018 was. Dikke knuffel van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit mij bij de voorgangers aan. ik wens jullie een goed 2019! Wat zeg ik, een beter 2019 zelfs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat jullie het samen goed en rustig hebben gehad .Ik wens jullie een goed 2019 en vooral wat rust in jullie harten ondanks al het verdriet .
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat hoop ik ook! Het is jullie gegund!

    BeantwoordenVerwijderen