intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 28 december 2018

2018 - 2019

Toen ik vroeger blogde, keek ik aan het eind van het jaar graag terug naar het afgelopen jaar. Wat hadden we gedaan, hoe ging het met ons en wat waren de plannen voor het nieuwe jaar?
Dit jaar ga ik dat niet echt uitgebreid doen. Het was een rotjaar en ik heb geen zin om er al teveel over te schrijven. Vanaf 9 mei vertel ik hier over wat ik meemaak en hoe ik me voel en de meesten van jullie weten wel hoe het met me gaat.

Hieronder zie je een kleine impressie van een paar uitstapjes de ik dit jaar deed:


Gelukkig was het dit jaar niet alleen maar narigheid en kan ik ook terugkijken op een jaar met veel uitstapjes en leuke wandelingen. En daarnaast mocht ik me ook dit jaar weer omringen met lieve mensen.

Voor 2019 hebben we nog niet echt veel plannen. We gaan in het voorjaar naar Toscane toe en dat is momenteel het enige wat vaststaat. Voor de rest zien we wel wat op ons pad komt.

Dit is waarschijnlijk nog niet mijn laatste post van dit jaar, maar dat weet ik niet zeker. En daarom wil ik je alvast het allerbeste wensen voor 2019.

5 opmerkingen:

  1. Ook voor jou en je gezin het allerbeste voor 2019.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toscane: dat is een mooi vooruitzicht. Staat ook op mijn lijstje. Een goed 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jullie een goed 2019 alvast gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je een fijn jaar.Samen met je man en zoon.En met Jus in je hart. Het lijkt mij zo moeilijk. Ik hoop dat er ook geniet momentjes zijn. En verder heel veel sterkte voor het komende jaar. Dikke knuffel.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe alles maar op jouw manier zonder het gevoel te hebben dat je niets moet op je blog .Jullie gaan naar Toscane en ik hoop dat je\jullie daar toch wat kunnen genieten en misschien wat rust vinden .
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen