intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 8 november 2018

pracht en praal


Momenteel is bijna iedere ochtendlucht gevuld met rood, oranje en geel. Op bovenstaande foto zie je mijn uitzicht vanuit de woonkamer. Niet slecht toch? Om de foto te nemen ben ik wel even buiten gaan staan, want ik neem niet graag foto's door het raam heen. 

In de tuin sterven de blaadjes af.





Er zijn bessen, sierfruit en zaaddozen.





En de lampionnetjes hebben hun beste tijd gehad. 


Ze raken in verval.


Een rondje door de tuin leverde mooie plaatjes op. 

Het was vandaag te mooi weer om binnen te zitten. Ik werkte een half uurtje in de tuin en daarna stapte ik in de auto en reed ik richting het strand.


En daar wandelde ik zes kilometer. 


Eergisteren was het ook van dat mooie weer en toen liep ik samen met mijn vriendin ook zes kilometer. Van het weekend wordt het waarschijnlijk slecht weer, dus mocht ik dan niet gaan wandelen, dan heb ik die twaalf kilometer die ik minstens iedere week probeer te lopen, nu al gehaald.

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie Herfst foto's .Wat zou ik graag dicht bij het strand wonen om daar te kunnen wandelen ,maar helaas ook geen auto dus komt het er niet van .In elk geval heb jij je 12 kilometer gewandeld .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! De natuur zelf, maar ook jouw foto's... dat heb je wel in de vingers hoor..
    Iedere keer neem ik mezelf weer voor om wat vaker te gaan lopen, maar het schiet er steeds bij in.
    Misschien helpt het wel als ik een fototoestel mee neem!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk vind ik de lampionnetjes nu nog mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's en wat een zegen, de zee zo dichtbij..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog even en ik ruik de zoute wind. Mooie foto's van verval ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's! En heerlijk dat je al zoveel kilometers hebt gewandeld deze week. Heb je een spiegelreflex-camera of zoiets?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een systeemcamera. Dat zit tussen een spiegelreflexcamera en een compactcamera in.


      De foto's in de tuin nam ik met mijn camera. De foto van de ochtendlucht en op het strand nam ik met mijn telefoon.

      Verwijderen
  7. Mooi die foto's. Ik woon vlakbij de Oosterschelde, noordkant, en kom er graag. Bij de renovatie van de dijk is het pad erlangs met zwarte steentjes gemaakt, je kan er nauwelijks op lopen of fietsen. Vraag me af waaarom ze zo'n mooi pad neerleggen wat niet prettig te gebruiken is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, het is werkelijk een prachtig beeld. Zonsopgangen kunnen echt verbluffend mooi zijn vind ik altijd.

    nicole@huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen