intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 24 november 2018

mijn baas speelt al voor kerstman

Van mijn baas mocht ik al een kerstgeschenk uitzoeken. Vroeger vond ik die zelf gekozen pakketten maar niks. Tegenwoordig vind ik dat wel leuk, het aanbod is nu ook leuker dan vroeger. En daarnaast kun je altijd nog voor een traditioneel kerstpakket kiezen. 

Dit jaar heb ik een voor een ontbijt gekozen en dat is weer eens iets heel anders! Het ontbijt zal thuis bezorgd worden en ik kies daar zelf de datum voor uit. Wanneer dat zal zijn, weet ik nog niet, maar dat komt wel. 

Ook kreeg ik de eindejaarbonus al uitgekeerd en dat is een maand eerder dan normaal. En nee, ik heb het niet aan Black Friday uitgegeven. Ik heb gewoon helemaal niet meegedaan met Black Friday. Ik had ook helemaal niks nodig.

Sinds drie weken werk ik in een ander team en gisteren zijn we met ons clubje uit eten geweest. Het was een gezellige avond. Enorm vermoeiend voor mij, maar wel erg leuk. Het zijn lieve collega's. Toen we na het eten naar onze auto's terugliepen, sloeg iemand haar arm om mijn schouder en vroeg of het toch een beetje met me ging. Zo'n gebaar is echt hartverwarmend.

Vandaag is de uitvaart van het familielid die zelfmoord gepleegd heeft. Ik ga niet.

Mijn broer is overal aan  het rond vertellen dat ik niet meer kan werken... Leuk als je woorden zo verdraaid worden. Ik had gezegd dat ik moet stoppen met werken, als alles blijft doorgaan zoals het nu is, zo zonder hulp van anderen. Ik kan een terugval krijgen en ik zit daar ook behoorlijk tegenaan. Hopelijk zegt mijn broer er dan gelijk ook bij dat hij niets van me over wil nemen en het vertikt om ergens met mijn ouders naartoe te rijden. Dat zou pas eerlijk zijn!

Vanavond eten we bij mijn schoonmoeder. Manlief, zijn twee broers en onze zoon zijn een boom bij haar in de tuin aan het rooien en als dank nodigt ze iedereen uit om een hapje te komen eten. Vanavond hoef ik dus weer niet te koken, hoe fijn is dat!

Hierbij wil ik je een fijn weekend wensen!

3 opmerkingen:

  1. Wat erg van je broer en zus. Onvoorstelbaar dat mensen elkaar niet willen helpen. Ik zie het vaak hoor dat de ene heel veel doet en de ander niets voor zijn/haar ouders. Gelukkig is dat anders bij mijn schoonvader. Ik hoop dat je bij je schoonmoeder wel warmte kan ontvangen. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van je familie moet je het hebben! Maar zo te lezen is je schoonfamilie wel hecht en steken ze gezamenlijk de handen uit de mouwen. Fijn etentje vanavond!

      Verwijderen
  2. Lief van je schoonmoeder. En lief van je collega. Er zijn nog warme mensen. Gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen