intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 27 augustus 2018

gratis naar een monument

Op zaterdag 8 en zondag 9 september is het in Nederland weer de Open Monumentendag. Kijk voor meer info op de site: klik!
In Vlaanderen is de Open Monumentendag op zondag 9 september: klik!

Mijn broer, die op Walcheren in een monumentaal pand werkt, vroeg al of we hem een bezoekje komen brengen. We kunnen het misschien wel combineren met een wandeling in de buurt. 

Toevallig had ik vorige week net 3 wandelkaarten bij het VVV gekocht:

Eentje van Noord-Beveland: klik
Eentje van Zuid-Beveland: klik
En eentje van Walcheren: klik

Als het mooi weer is dat weekend, maken we er een mooi dagje uit van. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten