Mijn oude telefoon vertoonde kuren: zo moest ik hem twee keer per dag opladen en liep regelmatig alles vast. Tijd voor een nieuwe dus! Een nieuw toestel was snel gevonden, want ik wilde na een Samsung weer heel erg graag naar een Motorola terug. Ik bestelde het nieuwe toestel zondag en deze kon de volgende dag al geleverd worden, maar omdat er niemand thuis zou zijn, zette ik de bezorgdatum op dinsdag.
Bij de post liep het allemaal niet zo lekker en in plaats van dinsdag, werd het woensdag en omdat het woensdag blijkbaar ook niet allemaal goed liep, ontving ik mijn pakje pas donderdagmiddag.
IK HEB DRIE MIDDAGEN OP DE POST ZITTEN WACHTEN!
Mijn puzzel is daardoor wel gelijk af 😉
Toen de telefoon er was moest alles overgezet worden en moest ik natuurlijk overal opnieuw inloggen. Dat ging allemaal goed, op mijn werkapps na. Vanmorgen op mijn werk belde ik daarom maar met iemand van de ICT, die er eigenlijk een potje van maakte. Hij wist ervoor te zorgen dat ik op mijn werk op de pc geweigerd werd en daarna zei hij doodleuk dat hij niks meer voor me kon doen. Lekker dan! 
Eenmaal thuis heb ik toch eens gekeken of het me lukte om op mijn laptop in te loggen op het netwerk van mijn werk en dat ging gelukkig wel. Vandaaruit kon ik wel alles koppelen en nu kan ik alle werkapps weer gebruiken. Ik heb die ICT gewoon niet nodig! Nou ja soms wel, maar gelukkig heb ik het deze keer toch nog zelf kunnen oplossen anders had ik er pas maandag mee verder gekund. 

 
Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon, ik red het nog met 1x per dag opladen. Mijn vorige telefoon deed helemaal niks meer, dus kon niks overzetten, alles opnieuw instellen en inloggen, best gedoe allemaal. Hoop voorlopig er nog niet aan toe te hoeven zijn
BeantwoordenVerwijderenHet is echt een hoop gedoe! Ik ben ook nog een paar apps kwijt, zoals van mijn horloge en die kan ik ook niet meer in de app-store vinden. Daar moet ik nog even verder naar zoeken.
VerwijderenElk nadeel heb se voordeel. Late levering, puzzel af!
BeantwoordenVerwijderenHaha ja, ik heb de tijd goed besteed 😀🧩
VerwijderenJij wist meer dan de ict-er
BeantwoordenVerwijderenVolgens mij was het een beginneling. Hij moest ondertussen ook nog met iemand anders van ICT bellen om mij te kunnen helpen. Ik schoot er niks mee op. Gelukkig is nu alles goed overgezet en ben ik weer bevoegd om in te loggen.
VerwijderenGoed van je dat je het zelf op kon lossen. Ik kan soms, soms hoor, ook zelf iets oplossen en ben dan trots op mezelf.
BeantwoordenVerwijderenGelukkig vind ik het wel leuk om van alles op de computer uit te zoeken, maar dan wel thuis. Op het werk is er toch meer tijdsdruk waardoor ik te gehaast ben. Van andere collega's had ik gehoord dat ze de ICT moesten bellen om hun gsm te koppelen aan het werksysteem. Uiteindelijk bleek dat ook zonder hulp van de ICT te kunnen, maar daar kwam ik pas later achter. Ik ben blij dat ik weer in het systeem kan.
Verwijderen