Mijn oude telefoon vertoonde kuren: zo moest ik hem twee keer per dag opladen en liep regelmatig alles vast. Tijd voor een nieuwe dus! Een nieuw toestel was snel gevonden, want ik wilde na een Samsung weer heel erg graag naar een Motorola terug. Ik bestelde het nieuwe toestel zondag en deze kon de volgende dag al geleverd worden, maar omdat er niemand thuis zou zijn, zette ik de bezorgdatum op dinsdag.
Bij de post liep het allemaal niet zo lekker en in plaats van dinsdag, werd het woensdag en omdat het woensdag blijkbaar ook niet allemaal goed liep, ontving ik mijn pakje pas donderdagmiddag.
IK HEB DRIE MIDDAGEN OP DE POST ZITTEN WACHTEN!
Mijn puzzel is daardoor wel gelijk af 😉
Toen de telefoon er was moest alles overgezet worden en moest ik natuurlijk overal opnieuw inloggen. Dat ging allemaal goed, op mijn werkapps na. Vanmorgen op mijn werk belde ik daarom maar met iemand van de ICT, die er eigenlijk een potje van maakte. Hij wist ervoor te zorgen dat ik op mijn werk op de pc geweigerd werd en daarna zei hij doodleuk dat hij niks meer voor me kon doen. Lekker dan! 
Eenmaal thuis heb ik toch eens gekeken of het me lukte om op mijn laptop in te loggen op het netwerk van mijn werk en dat ging gelukkig wel. Vandaaruit kon ik wel alles koppelen en nu kan ik alle werkapps weer gebruiken. Ik heb die ICT gewoon niet nodig! Nou ja soms wel, maar gelukkig heb ik het deze keer toch nog zelf kunnen oplossen anders had ik er pas maandag mee verder gekund. 

 
Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon, ik red het nog met 1x per dag opladen. Mijn vorige telefoon deed helemaal niks meer, dus kon niks overzetten, alles opnieuw instellen en inloggen, best gedoe allemaal. Hoop voorlopig er nog niet aan toe te hoeven zijn
BeantwoordenVerwijderenElk nadeel heb se voordeel. Late levering, puzzel af!
BeantwoordenVerwijderen