intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 20 oktober 2024

terug

En ja hoor, ik ben er weer!

De afgelopen tien dagen verbleven man en ik in een mooi huisje

met zwembad

en een snuitkevertje


een sprinkhaan


en een muurgekko


aan de Middellandse Zee


We waren op Corsica en hieronder zie je waar we zo ongeveer allemaal geweest zijn:


De komende week zal ik er meer over vertellen. Wel kan ik alvast zeggen dat we het heel erg goed gehad hebben. Corsica is mooi en we zijn van plan om nog eens terug te gaan, want zoals je kunt zien hebben we nog maar een klein deel van het eiland kunnen ontdekken.

Gisteren kwamen we thuis en ter afsluiting van de vakantie gaan man, zoon en ik vanavond uit eten en vanaf morgen worden we weer op ons werk verwacht. 

 

19 opmerkingen:

  1. Wat leuk Corsica. Mooie he. Fijn dat jullie genoten hebben met je zwembad voor de deur. En fijn dat je er weer bent. Ben benieuwd naar je verhalen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hélène Pourquoi pas

      Verwijderen
    2. Ik heb mijn Frans weer een beetje kunnen ophalen. Maar van het Corsicaans kon ik weinig maken, dat is meer Italiaans.

      Verwijderen
  2. Dat ziet er heerlijk uit allemaal.
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Benieuwd naar je verhalen want wij willen ook naar Corsica.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben heel erg genoten van de mooie natuur en van de leuke bergdorpjes.

      Verwijderen
  4. Welkom terug.
    Ik ben nog nooit op Corsica geweest, dus ik verheug me nu al op wat je met ons delen gaat. Ik geniet altijd zo van je verhalen en je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Benieuwd naar de vervolgblogs en fijn dat je er weer bent

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug. Wat een mooie plek.Fijn dat jullie zo hebben genoten. MarietvG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug. Benieuwd naar je vervolgverhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ‘n leuk huisje en met zwembad, geweldig! Fijn dat jullie genieten hebben, ik ben benieuwd naar de foto’s!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bijzonder eiland, ik ben er een paar dagen geweest toen ik voor een reisbureau werkte in 1972, zal vast wel veel veranderd zijn vooral qua watertekort.
    Kijk uit naar je volgende blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Watertekort is er niet meer. Een paar jaar geleden waren wij op Sicilië en daar werd nog water met tankwagens geleverd. Ik weet niet of dat op heel het eiland was, maar waar wij zaten wel.

      Verwijderen