intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 5 oktober 2024

dakhaas

Vandaag werden de bloembollen, die ik in juni al besteld had, bezorgd. Dat was toen een pre-order en nu is het de juiste tijd om ze te planten.

Vanmiddag ben ik al een paar uur aan het planten geweest en morgen ga ik verder. Ik denk dat nu zo ongeveer de helft in de grond zit.

🌷 🌷 🌷 🌷 🌷

Ik ging naar mijn moeder toe, een beetje met lood in mijn schoenen. De afgelopen weken was ze erg suffig en heel erg slecht te verstaan. En ik kan je vertellen dat twee uur dan best wel lang duurt. Maar vandaag was ze gelukkig heel erg helder. Sinds anderhalf week krijgt ze medicijnen om slijm op te lossen en het medicijn slaat goed aan. Vooral 's nachts had ze veel last van dat slijm, dat ze niet weggehoest kreeg en ze sliep daardoor slecht. Neem daarbij ook nog eens een ziekte die heel veel energie kost en een leeftijd van negentig jaar... Niet gek dat ze niet zo helder was. 

We hebben vandaag gezellig kunnen praten en ik was gewoon heel erg blij toen ik later naar huis ging, want het was een heel groot verschil met de voorgaande weken.

🙀 🙀 🙀 🙀 🙀

De oppashonden waren er weer voor een paar uur. Door het mooie weer konden ze de hele middag in de tuin en hadden onze poezen een beetje meer rust. Poes Miep zat een tijd op het dak, maar koos er later toch voor om binnen te gaan liggen.

 
Inmiddels zijn de honden weer opgehaald.

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat er ook goede momenten met je moeder nog zijn en hopelijk blijven de medicijnen nog lang werken.
    Arme Miep, nu is het nog goed weer maar als het regent of veel wind is op het dak toch niet fijn voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het goed is komen de honden nu een tijdje niet meer. Het was alleen maar deze twee keer.
      Die poezen redden zich buiten wel. Ze zitten 's nachts vrijwel altijd buiten en hebben een schuurtje waar ze in kunnen schuilen.

      Verwijderen
  2. Wat fijn dat het beter ging met je moeder.
    Leuke foto van Miep.
    Thra

    BeantwoordenVerwijderen