intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 23 februari 2024

de dag

Bedankt voor alle lieve berichten 💝

We hebben het weer gehad, die moeilijke dag. Manlief en ik waren de hele dag thuis, zoonlief was er 's middags ook. Er kwam familie op visite en voor de rest hebben we niet zo veel gedaan. Als het nog enigszins mooi weer geweest was, dan waren we misschien nog een eindje wezen wandelen, maar het weer was net zo slecht als zeven jaar geleden: toen regende en waaide het ook hard. 

Zoonlief en ik gaan vandaag weer gewoon werken, manlief heeft vandaag ook nog vrij genomen. Hij heeft groot gelijk, want hij heeft vakantiedagen genoeg. Als ik klaar ben met werken zullen we nog even om boodschappen gaan. 

Hierbij wil ik je alvast een fijn weekend wensen. 


18 opmerkingen:

  1. Wat een mooi gedicht heb je erbij staan!


    Jullie ook een goed weekend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed om dan samen te zijn.In het weekend naar buiten,de natuur troost?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag gaan we weer verder in het huis van schoonmoeder en morgenochtend ben ik naar mijn moeder. We zien wel even of we nog naar buiten gaan.

      Verwijderen
  4. Mooi gedicht. Sterkte vandaag en een goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedicht. Ik heb verder geen woorden. Heel veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat het gewone leven weer doorgaat weet je als geen ander maar elke dag zal je het missen voelen.
    Hoop dat het weer in het weekend beetje meevalt al zijn de voorspellingen niet echt fijn en dat jullie dan wel kunnen wandelen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk niet dat er veel van wandelen zal komen, maar er is afleiding genoeg.

      Verwijderen
  7. Goed dat jullie samen waren op die moeilijke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gaan deze dag niet werken en op de geboortedag van Justus ook nooit. We zijn dan gewoon thuis en er komt altijd wel familie aanwaaien op deze dagen.

      Verwijderen
  8. Ik weet wat niet ik moet zeggen. Ik denk aan je.

    BeantwoordenVerwijderen