intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 10 januari 2024

na het werk

Zomaar een foto die ik vanmiddag tijdens het wandelen nam:


Je ziet wel een klein beetje ijsvorming op het water, maar omdat het brak water is zal het hier niet snel dichtvriezen.

Vanmorgen om half zeven stuurde ik een appje naar een collega, waarin ik schreef dat ik na het werk ging wandelen. Vrijwel gelijk schreef ze terug dat ze met me mee zou gaan. En zo kwam het dat we na een ochtend werken eerst ergens gingen lunchen en daarna een mooie lange wandeling maakten. 

Ik begon de wandeling met een muts op, maar halverwege deed ik die af omdat het toch wel meeviel met de kou. Het zonnetje scheen en er waren veel wandelaars op pad. Na al die regen van de laatste tijd, is het gewoon genieten dat het nu eens even ander weer is. 

16 opmerkingen:

  1. Heerlijk weer he! Het is genieten na al die grijze natte dagen, en de koude nemen we er voor lief bij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! We waren wel toe aan een beetje droog weer en zon.

      Verwijderen
  2. Vandaag zelfs 2x op de fiets gestapt, eerst naar fysio in dorp en na de lunch eieren gaan halen bij een kraampje stukje verder weg. Is 4 km heen en weer en terugweg was harde wind tegen maar zonnetje in de rug. En goed aankleden is niet zo moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk om er even op uit te kunnen. En met lekkere warme kleding kom je al een heel eind.

      Verwijderen
  3. Heerlijk! Hebben wij ook gedaan, lekker stukje wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat er de afgelopen dagen veel mensen naar buiten gegaan zijn om te profiteren van het droge weer.

      Verwijderen
  4. Heerlijk weer hè. Nu nog wat minder wind en ik ben helemaal tevreden. Bij ons op de vennen op de heide wordt er al geschaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal wel. Hier aan de kust duurt het dichtvriezen altijd iets langer.

      Verwijderen
  5. Wij liepen vanmorgen een rondje. Geniete,n vooral die zon op je snuiter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is heerlijk. Hier vandaag wel heel koud, maar toch fijn door de zon. Gezellig om met een collega te gaan lunchen en dan te wandelen. Goed voor de werksfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij ondernemen wel vaker iets samen en ook samen met andere collega's. En we hebben het weleens over het werk, maar toch ook nog meer over andere dingen.

      Verwijderen
  7. Zeker, geniet maar van het mooie weer !
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag wordt het de hele dag bewolkt, maar hopelijk blijft het droog. Dan ga ik toch even naar buiten.

      Verwijderen