intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 5 augustus 2023

kleine update

Het is komkommertijd: er gebeurt niet veel en er is daardoor ook weinig te vertellen. Ik lees, tuinier (tussen de buien door), puzzel en knuffel de poezen.

MiniMiepje is nu anderhalve week oud en het is echt niet normaal hoe hard ze groeit.


Het is lastig om foto's te nemen, want ze zit geen seconde stil. Ze loopt nog niet maar tijgert en de oogjes zijn nog dicht.


Normaal ligt ze nog steeds in de wasmand en niet op de koude tegels, dit was alleen even omdat ik haar wilde fotograferen en dan nog had ik haar niet zelf op de tegels gelegd, maar kroop ze zelf overal heen.


Ze nam gelijk van de gelegenheid gebruik om bij moeder Miep te drinken. 



Het is toch zo ontzettend lief 💕

28 opmerkingen:

  1. Ik kan me zo goed indenken hoe je hier van geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg snoezig.
    En dat de moeder-Miep het toelaat dat je haar jong oppakt. Dan vertrouwt ze je wel.
    Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moeder doet totaal niet moeilijk en ik mocht het kleintje gelijk vanaf het begin oppakken. Ik had wel eerst opgezocht of dat zo snel al mocht, maar dat schijnt juist goed te zijn.

      Verwijderen
  3. Alleen al, dat Miep naar je toegekomen is om bij jou te bevallen is een teken van vertrouwen. Dan vertrouwt ze het ook, dat je de kleine even oppakt. Wat zijn ze lief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moederpoes is ook echt een kroeler en ik zal ervoor zorgen dat het kleintje dat ook wordt.

      Verwijderen
  4. Heel leuk om dat van geboorte tot echt kitten te volgen en mooi dat je zo goede foto's kan maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je toch zag hoe klein de kitten net na de geboorte was en dan nu... Dat gaat echt enorm snel.

      Verwijderen
  5. Geniet er maar fijn van, en blijf vooral foto's delen, want dit is zo schattig om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kleine up-date is dat toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kittens zijn altijd zo snoezig. Fijn dat Miep bij jullie kwam om te bevallen. Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel schattig en de moederpoes vertrouwt jou zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze is heel erg makkelijk. Ook anderen mogen het kleintje vasthouden.

      Verwijderen