intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 20 augustus 2022

*

 Het leven kan soms zo gruwelijk oneerlijk zijn... de dochter van een medeblogger is overleden. Terwijl bij ons alles doorgaat, staat haar leven stil. Ik vind het zo erg... Voortaan zal nooit meer iets hetzelfde voor haar en haar naasten zijn. Er is een grote gapende wond, die nooit meer over zal gaan. Je kind verliezen... je hele wereld stort compleet in en van al je toekomstdromen is niks meer over. Weg, alles is weg!


Ik lees bij andere bloggers dat ook zij diep geraakt zijn. 
Nicole, je bent in onze gedachten xxx


15 opmerkingen:

  1. Ik volgde haar jarenlang, tot ze de instellingen veranderde, en je irritant veel vinkjes moest aanklikken om bij haar blogs te komen. Wat een verdriet.
    Jij weet als geen ander, wat zij nu als moeder ervaart. Ik wil ook jou sterkte wensen, dit moet confronterend zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik las het en kreeg gelijk kippenvel. vreselijk voor haar en haar gezin.. Ik dacht ook gelijk aan jou. Omdat jij dit tot in het diepste van je ziel meevoelt. herbeleving, weten wat er daarna komt...Dat nooit , nooit je ziel meer heelt van dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder zoals er in de blogwereld op wordt gereageerd. Iedereen zal ook aan jou hebben gedacht. Echt weten hoe het is kunnen alleen de ouders die het ook meemaakten. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest ook meteen aan jou denken. Moeilijk. Wij leven mee voor zover mogelijk. Maar jij wéét het.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve mevruw W. ook ik dacht meteen aan jou. Wat een vreselijk bericht ik voel me er naar van. Je kan zo betrokken raken bij je blogvriendinnen. Zo noem ik jullie in mijn gedachten. Het zal voor jou ook weer allerlei dingen naar boven gehaald hebben. Veel liefs en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht ook aan jou. Jij weet precies wat Nicole nu meemaakt. Ik wens ook jou veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou veel sterkte. Ik kan mij voorstellen dat door dit bericht de wond bij jou ook weer 'bloed'...
    Weten en voelen wat de ander doormaakt...
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken de blogster niet, maar een kind verliezen is het ergste dat een ouder kan overkomen. Jij weet het als geen ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verschrikkelijk bericht en wat moet dat jou weer confronteren met wat was. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een groot verdriet weer, voor haar en haar gezin en voor jullie omdat jullie als geen ander weten hoe zwaar dit is en blijft. Sterkte lieve groet Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Confronterend wens juliie en dat gezin veel sterkte toe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dacht inderdaad ook aan jou en je gezin. Hoe dit verdriet jouw/jullie verdriet ook weer aanraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel dat je dit liet weten, ik had het nog niet gezien.
    Wat een verschrikkelijk verdriet.
    Ik wens ook jou en je gezinnetje alle sterkte, omdat dit zo hard aankomt als je zelf zoiets meegemaakt hebt.
    Lieve groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen