intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 2 juni 2022

vroeg

Een vriendin van me gaat nooit de deur uit zonder haar camera. Waar ze ook heengaat, dat ding zit altijd in haar tas. Ik doe dat zelf niet en soms is dat weleens jammer, maar aangezien ik wel altijd mijn telefoon mee heb, kan ik toch foto's nemen. 


Met het instellen van mijn camera ben ik wel behendig, met mijn telefoon laat ik de instelling altijd op 'automatisch' staan. Maar dat is ook niet erg. Ik denk trouwens dat vrijwel iedereen dat doet. 




Maar goed, ik liep vanmorgen al vroeg mijn rondje. Zes km door de polder. Ik kwam een vrachtwagen en een motorrijder tegen en verder geen mens. Wel zag ik hazen, zwaluwen, lepelaars, eenden en een buizerd. Het was een goed begin van de dag... dat moet ik vaker doen. 

18 opmerkingen:

  1. Heb het gevoel dat ik meegewandeld heb door je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn telefoon staat zeker niet op automatisch maar dat ben ik. Heerlijke foto's daar gaat het om!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk weet ik zelf nog niet zo heel erg lang dat je de camera van een telefoon ook kunt instellen. De meeste foto's maak ik dan toch weer gewoon met mijn camera.

      Verwijderen
  3. Ha, ik bedenk me opeens dat mijn camera al heel lang ongebruikt in de kast ligt!
    Sinds ik een andere telefoon heb, gebruik ik die eigenlijk altijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was weer een mooie wandeling. Met blauwe lucht terwijl het hier tot een uur of elf zwaar bewolkt was!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier was het eerst zonnig en daarna trok het hier ook dicht. Na de middag was het weer mooi zonnig.

      Verwijderen
  5. En je foto's mogen er zijn, mooi!
    Heerlijk hè, zo'n start van de dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Alleen al die rust zo 's morgens vroeg... heerlijk!

      Verwijderen
  6. Met een telefoon kun je hele mooie foto's maken. Soms gaat het nog beter dan met een ingewikkelde camera. Zelf maak ik ook de meeste foto's met mijn telefoon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mijn camera heb ik ooit een basiscursus gevolgd en sindsdien vind ik het leuk om deze zelf in te stellen.

      Verwijderen
  7. Wat ‘n heerlijk begin van de dag!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap wat je bedoelt. Soms zie je onderweg iets moois, en dan wil je dat toch graag vastleggen. Ook ik maak al mijn foto's met een smartphone.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie altijd wel dingen die ik mooi vind en soms moet ik er dan ook een foto van maken.

      Verwijderen
  9. Soms als ik vroeg wandel, ga ik een poosje met m'n ogen dicht staan, om nog beter te genieten van de geuren en geluiden. Ik kan daar intens van genieten. Doe jij dat ook wel eens?

    BeantwoordenVerwijderen