intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 16 juni 2022

eer van mijn werk

De viooltjes in onze tuin:


 Veel blauw en veel paars... ik weet het. Volgend jaar zal ik ook andere kleuren zaaien. Want op de oranje viooltjes na, zijn deze allemaal zelf gezaaid met gekocht en zelf gewonnen zaad. De zaadjes had ik in januari of februari al in mijn kweekbakje gezaaid en nu ze allemaal staan te bloeien, heb ik echt eer van mijn werk.

 De oranje viooltjes had ik vorig jaar gekocht en toen in potten staan en die zijn zelf uitgezaaid.

15 opmerkingen:

  1. Ik vind deze kleuren juist heel erg mooi! En wat zijn het toch prachtige bloemetjes... net fluweel...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook mooi hoor, maar ik wil volgend jaar toch graag nog wat andere kleuren erbij zoals wit, roze en rood.

      Verwijderen
  2. heel erg mooi bloeien die nu nog de hele zomer ??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik wel. Ik haal wel de uitgebloeide bloemen eruit en dat doe ik bij andere planten ook. Dan blijven ze langer bloeien.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Haha, jij hebt me te weten inspireren met je dahlia's en nu inspireer ik jou met mijn viooltjes.

      Verwijderen
  4. Blijven altijd schattig die viooltjes. Vinden mijn slakken ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi mevrouw W. Ik houd van deze lieflijke bloemetjes. Zo heb je zeker eer van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn ze. Hopelijk heb heb je er nog lang plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier duiken ook overal viooltjes op, ik heb nochtans niet gezaaid, maar vorig jaar had ik ze wel in potten. ik blijf het prachtige bloemetjes vinden.

    BeantwoordenVerwijderen