intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 27 april 2022

heb je tijd...

...voor foto's van bloemetjes? Daar komen er namelijk een paar van 😀

We reden gisteren al bijtijds weg om naar de Keukenhof in Lisse te gaan. 

Ik kon de door mij gewonnen entreekaarten daar ophalen en daarna kon het feest beginnen.


Ik kan alvast verklappen dat ik het woordje 'mooi' een keertje of duizend gezegd heb, daar in de Keukenhof. Dit vond ik mooi, dat vond ik mooi, die tulp was mooi, die bloem was mooi, die combinatie was mooi, het weer was mooi.
 Kortom: het werd een mooie dag!

 





Een pad van blauwe druifjes:













De perken met verschillende kleuren of combinaties van verschillende soorten bloemen, vond ik wel inspirerend. Het lijkt me wel leuk om zoiets in het klein in onze eigen tuin te doen.




Toen wij om half elf aangekomen waren was het al druk en het werd alleen nog maar drukker.


Zoveel mensen, zoveel verschillende nationaliteiten.


En toen we om half vijf de Keukenhof verlieten gingen er nog steeds nieuwe bezoekers naar binnen.

Wat ben ik blij dat ik entreekaarten gewonnen had. Ik heb van de eerste tot de laatste minuut van mijn prijs genoten!

19 opmerkingen:

  1. Dank voor de mooie foto's Is inderdaad erg druk.
    Ben blij dat ik er zo van kan genieten en niet daar hoef te lopen. 😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig was het op sommige plaatsen wat rustiger. We hebben een paar keer ergens op een bankje gezeten en gekeken naar de bloemen en de mensen.

      Verwijderen
  2. Een paar....
    Maar wat vind ik dit leuk!
    Zo heb ik toch een beeld van hoe het er nu uitziet.
    Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi, mooi, mooi, van deze foto.s kan ik nooit genoeg krijgen. gr, cisca Servie, dat is wat ik hier mis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo mooi al die kleuren! Tegenwoordig hebben we hier in Zeeland ook bollenvelden en ik vind al die kleuren echt prachtig.

      Verwijderen
  4. Wat een enthousiast verslag zo met al die dingen die mooi waren. Je vergat één ding, je foto's . Die zijn ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's. Met zo'n mooie bloemen kan er niet meer zoveel fout gaan. Wat zul je genoten hebben. Bedankt voor het delen van al dat moois.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. En ja, van al die kleuren moet je wel vrolijk worden.

      Verwijderen
  6. Prachtige foto's van prachtige bloemen.
    Ik herkende een paar tulpen die wij ook in de tuin hebben en bedacht dat we een mini Keukenhof hebben.
    Waren er ook geurende bloemen?
    Ik geniet op dit moment ook van alle seringen die bij ons in de tuin en in de buurt staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er stonden ook hyacinten en die rook je wel. Bij ons in de tuin zijn die allang uitgebloeid. De sering bloeit hier ook en die ruikt heerlijk.
      Er waren ook tulpen die wij hebben.

      Verwijderen
  7. Mooi is ook wel het goede woord, hee mooi ook en die rafelige tulpenfoto is fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik heb me lekker uitgeleefd met foto's nemen.

      Verwijderen
  8. Wat een PRACHT! Voor ons beetje ver, beetje duur, beetje druk, maar ik herinner me hoe we een paar jaar geleden genoten en toen beslisten zeker terug te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geloof dat het voor ons 2 uur en 15 minuten rijden was. Manlief moet voor zijn werk regelmatig in Hoofddorp zijn en dat is daar niet zo ver vandaan. Hij is het wel gewend om die afstand te rijden.

      Verwijderen
  9. Het is allemaal inderdaad MOOI..., maar dat blauwe pad vind ik echt HEEL MOOI...

    BeantwoordenVerwijderen