intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 19 januari 2022

56 jaar en 1 dag

Allen bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag.


Het was een rustige dag, maar ondanks dat voelde ik me echt jarig. Ik ontving heel veel felicitaties (Blogger, WhatsApp, Facebook, Messenger), kaarten, bloemen en cadeautjes. En die ballonnen waren natuurlijk top! Voor 's avonds hadden we eten bij een restaurant besteld zodat ik niet hoefde te koken, dus dat was nog eens een extra verwennerij. 

En verder... ging ik naar de kapper en ben ik 's middags een rondje wezen lopen. Het was heerlijk weer en ik heb nog een tijdje met een kennis staan praten die ook een rondje aan het lopen was. Tijdens het wandelen kon ik mijn draadloze oordopjes uitproberen, die ik van manlief voor mijn verjaardag gekregen had. Hij had oordopjes uitgezocht waarbij ik ook nog geluiden van buitenaf blijf horen, want dat vind ik wel fijn. Als ik langs de weg loop vind ik het belangrijk om het andere verkeer te horen. De oordopjes bevallen me goed: eindelijk ben ik van dat vervelende snoertje af en ik ben geen enkele keer een oordopje verloren.

Vandaag gaan we de ballonnen in de schuur zetten en we hopen dat ze goed blijven tot mijn schoonmoeder (begin maart) jarig is. Maar eerst ga ik even een ochtendje werken.

Hierbij wil ik je een fijne dag wensen!

14 opmerkingen:

  1. Fijn dat het zo'n mooie dag is geworden (is tenslotte ook wel anders geweest). En wat een goed idee om de ballonnen te bewaren voor de verjaardag van je schoonmoeder. Zijn de mannen al (min of meer) met de schuur? Werkse en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De schuur is zo goed als af. Een half jaar lang zijn ze er vrijwel iedere vrije minuut aan bezig geweest.
      Dank je wel.

      Verwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd en wat is er aan je gedacht. Wat een fijne verjaardag was dat. Oordopjes waar je ook nog geluiden van buitenaf hoort? wist niet dat het bestond. Zou wel iets voor mij zijn want ik durf nooit muziek te luisteren via koptelefoon omdat ik zo schrik van elk geluid of beweging om mij heen terwijl het mij juist heerlijk lijkt om muziek zo te luisteren maar echt ik durf het echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Ik wist ook niet dat er verschil in de oordopjes zat, dat had manlief ontdekt toen hij op zoek naar mijn cadeautje ging. En de oordopjes die ik heb laten inderdaad ook gewoon geluid door en daarnaast zet ik het geluid nooit snoeihaard.

      Verwijderen
  3. Dat lijken mij wel handige oordopjes waar je ook nog het omgevingsgeluid mee blijft horen. Ga ik ook eens op mijn lijstje zetten. Werk ze vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    Vandaag is het hier ook 45+1 dag.
    Gisteren ook naar de kapper geweest en gewandeld

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. Grappig dat we dezelfde dingen gedaan hebben :)

      Verwijderen
  5. Nog gefeliciteerd. Of alvast. Dan kan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik merk ook dat de reacties via social media en whatsapp ook een jarig gevoel kunnen geven inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ook als ik het moeilijk heb doen de reacties van medeleven me goed.

      Verwijderen
  7. Loop jij met oordopjes? Om muziek te horen? Zelf kan ik niets aan mijn oren verdragen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of ik luister naar een boek.
      En als manlief veel snurkt doe ik van die kneedbare wasbolletjes in mijn oren, zodat het gesnurk gedempt wordt.

      Verwijderen