intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 16 oktober 2021

creaties

Vraag van de dag: wat is je favoriete Sinterklaaslekkernij?

Kikkers en muizen en dan het liefst van de Aldi.

🍁 πŸ‚ 🍁 πŸ‚ πŸ„ πŸ‚ 🍁 πŸ‚ 🍁

Samen met een collega ging ik een hefststukje maken. Geen moeilijk stuk, maar ik vind het wel mooi geworden. 


Van de pot zelf ben ik ook helemaal weg en die gaat hier vast vaker gebruikt worden.


Het was een gezellige workshop.

✂ πŸ‘• ✂ πŸ‘• ✂ πŸ‘• ✂ πŸ‘• ✂

Op Vinted vond ik een Frans patroonboek dat ik graag wilde hebben. De Franse verkoopster vroeg me of ik toch wist dat het boek niet in mijn eigen taal was, wat ik ontzettend lief van haar vond. Ik schreef haar dat het geen probleem was en een paar weken later had ik het boek in huis. 


Er staan leuke dingen in en ik besloot om dit sweatshirt te maken:



 De stof komt van Driessen Stoffen.

Hierbij wil ik je een fijn weekend wensen!

9 opmerkingen:

  1. De kikkers en muizen vd aldi ken ik niet omdat ik zelden iets anders om te snoepen koop als chocolade en shortbread koekjes maar als die met chocolade en spikkels en gevuld met een mierzoete witte soort borstplaat dan is dat mijn favoriet al heb ik hem jaren niet gegeven, kreeg dat vroeger van oma.

    Erg leuke stof en leuk model ook met dat plooitjes voor. Afgelopen week mijn patronenbladen doorgekeken voor een lap die ik paar weken geleden op de markt van Goes kocht en ruit, maar kan er nog niks voor vinden, wil ook met col maar dan wijder model.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Die muizen en kikkers zijn inderdaad chocolade van buiten en zoet wit spul van binnen en echt mierzoet. In andere winkels heb je die ook, maar zelf vind ik die van de Aldi het lekkerst.

      Verwijderen
  2. Wat een leuk shirt heb je weer gemaakt, zal wel lekker dragen.
    Ik ben ook op zoek naar shirts met een col, heb altijd een kouwe nek in de winter.
    Dit soort potten vind ik ook mooi, lekker stoer en simpel, rozebottels staan er ook
    zo leuk in.
    Fijn weekend,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook kikkers en muizen. Ik heb een silo bij de Sligro gekocht.... dat zijn er echt heel veel! En als ze op zijn is het tijd voor musketkransjes, met fondantsinaasappelvulling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig dat je de kikkers em muizen zo lekker vindt. Als kind vond ik ze al niet lekker. Veel te zoet. Ik probeerde ze altijd te ruilen op het schoolplein. Dat lukte altijd wel. Veel kinderen vonden dat wel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen