intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 6 juni 2021

vermist

Vraag van de dag: hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit? 

Op de homescreen van mijn telefoon staat een foto van Jus. Het is één van de laatste foto's die ik van hem genomen heb. We waren met familie in Duinrell en zaten in het reuzenrad en ik nam toen een serie foto's van manlief en onze zonen in een gondeltje, terwijl ik in een ander gondeltje zat. Op mijn homescreen staat Jus alleen. Uit diezelfde serie foto's hangt een canvas in onze woonkamer waarop onze zonen samen staan. 

⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘

Een meisje dat ik ken, is sinds vijf dagen vermist en ik ben er helemaal niet goed van. De doemscenario's spoken door mijn hoofd. Ik hoop dat ze ergens is waar het veilig is en dat het een vrijwillige keus was om te verdwijnen. En ik hoop vooral dat haar ouders en verdere familieleden snel weten wat er met haar aan de hand is. Die onzekerheid moet vreselijk zijn. 

⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘

Ik heb last van bijwerkingen van mijn nieuwe medicijn. Ik gebruik ze nu elf dagen en ik hoop dat ik me snel beter ga voelen... en dat het medicijn gaat werken. Ik ben momenteel behoorlijk somber en vooral heel erg tam. Niet dat ik anders een drukteschopper ben, maar ik ben nu wel erg stil en rustig. Maar wie weet, gaat het binnenkort beter met me... ik wacht geduldig af.


8 opmerkingen:

  1. Een lastig blogje vandaag met nare en vervelende dingen voor jou en andere ouders.

    Ik wissel veel van screensaver en achtergrond. Als ss heb ik een waterlelie uit de galerij bij de telefoon.
    De andere wisselt sterk, sinds 2 dagen een fuksiabloem van eigen plant. Afgelopen winter een bonte specht in onze voederboom en tussendoor nog een foto van Hera.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een heel oud mobieltje en optie om te gebruiken die gaat binnenkort dus niet meer werken .Ik heb z'n hekel aan die dingen .Mooi dat je een foto van Jus hebt op je mobiel .Afschuwelijk dat zo'n meisje vermist word .Ik hoop dat je medicijn binnenkort goed zalgaan werken ,ik durf het helaas niet meer aan door de vele bijwerkingen die ik altijd heb helaas
    Sterkte met alles Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vreselijk, van dat meisje. Maar ik vind het ook erg naar dat jij je niet oké voelt. Ik duim dat het snel beter gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een triest verhaal, zo'n meisje dat wordt vermist, de bijwerkingen van je medicijnen, ik hoop dat het allemaal heel snel ten goede keert!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een akelig verhaald. Ik hoop dat het meisje gezond terugkeert. Jij succes met de medicatie.

    Ik heb een foto van ons viertjes als vergrendelscherm.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. och wat naar dat je niet lekker in je vel zit, de vermissing van dat meisje doet er geen goed aan ik hoop dat het goedkomt, en snel ook....
    heel veel sterkte mevrouw W.
    vraag maar aan Jus over dat meisje...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn homescreen is simpel, ik maak mezelf wijs dat dat scheelt met opstarten. dus alleen icoontjes.
    'k Hoop dat je je snel beter voelt, maar dat bericht van dat meisje doet er ook niet goed aan, hè. Vreselijk!
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vreselijk voor ouders en familie! Dat blijven wachten!Is ze ondertussen al terug? Want ik lees hier pas leter bij...µ

    Medicatie moet je tijd geven, en aanvankelijk werkt die vaak versuffend, maar daarna kan ze wonderen doen. Die wens ik je toe.

    BeantwoordenVerwijderen