intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 15 juni 2021

nog steeds...

Vraag van de dag: wat wil je ooit nog een keer doen? 

Een ballonvaart. 

Zestien jaar geleden heb ik twee keer op het punt gestaan om een ballonvaart te doen en beide keren ging dat op het laatste moment niet door. Het weer gooide iedere keer roet in het eten. Daarna is het er niet meer van gekomen, omdat iemand waarmee ik samen de ballonvaart ging doen in verwachting raakte. Haar zoon is nu bijna zestien jaar en het plan van de ballonvaart staat er nog steeds, dus wie weet...

🌞 🌞 🌞 🌞 🌞 🌞 🌞 🌞

Sanne is nog steeds vermist: klik!

Hoe langer het duurt, hoe enger het begint te worden. Wat een nachtmerrie is dit voor de ouders en andere naasten!




Update 16.30 uur: Sanne is vandaag in goede gezondheid teruggevonden in Sittard!!! Wat er in de afgelopen weken gebeurd is wordt nog uitgezocht.



15 opmerkingen:

  1. Wat afschuwelijk moet dat zijn voor familie en vrienden, die onwetendheid, wat is er gebeurd, waar is ze, leeft ze nog? Ik hoop dat ze snel, gezond en wel, zal worden gevonden. Zelfs als ze niet meer zou leven, want dan is er in ieder geval duidelijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niet iets wat ik nog graag wil doen.


    Wat vreselijk van die vermissing zeg! Ik hoop maar dat ze snel gevonden wordt. Die arme ouders...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hel. Ik denk er veel aan en hoop dat je snel goed nieuws kan melden lieve mevrouw W.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's van de hommel!
    Nee ik heb geen wens om iets te doen...nou dat klinkt raar, maar ik bedoel niet iets bijzonders ;)
    Wat erg van dat meisje, verschrikkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De onzekerheid lijkt me zo mooelijk voor de ouders. Ik vraag me iets af, soms is er iemand vermist en dan komt het in de publiciteit. Waanneer gebeurt dat wel en niet eigenlijk. Iemand een idee?

    Ik zou nog zoveel willen, bunjejumpen, suppen, kitesurfen en nog zo wat sportieve en soms gevaarlijke dingen. Maar dit oude lijf kan en mag dat niet.
    Het "gevaarlijkste" wat ik deed en graag deed was met zeilen in de trapeze hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In dit geval hebben de ouders zelf de publiciteit opgezocht.

      Verwijderen
    2. Lot bij de jongen die ik ken heeft de politie pas na 2 weken iets ondernomen omdat hij meerderjarig is. Nu 2,5 jaar later en nog niets. Is in het begin bij hart van Nederland geweest en later heel kort nog geen 30 seconden bij het nieuws.

      Verwijderen
  6. Afschuwelijk en nu al twee weken. Mijn weken vliegen voorbij, maar die van die ouders niet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Update 16.30 uur: Sanne is vandaag in goede gezondheid teruggevonden in Sittard!!! Wat er in de afgelopen weken gebeurd is wordt nog uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net las ik het nieuws dat het meisje gezond en wel is teruggevonden, wat een blij
    nieuws.Ik moest er vaak aan denken, Wij hebben een kleindochter van 16, ik moet er
    niet aan denken, dat ze zomaar weg zou zijn.
    Ook een opluchting voor jou.
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi nieuws je laatste alinea. Dat lijkt me vreselijk, niet weten waar je kind is (of kleinkind). En inderdaad hoop dat je dit ook rust brengt.
    Ballonvaart is echt heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat fijn dat ze terecht is. Maar wat zal er dan toch weer allemaal achter gezeten hebben. Hopelijk heeft ze geen trauma('s) opgelopen.

    Ik heb ooit in een luchtballon gezeten. Was leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat ze in lichamelijk goede gezondheid terecht is. Nu maar hopen dat ze ook geestelijk in orde blijkt te zijn, en ze haar leventje weer op de rit krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. pfff wat een geluk dat ze gevonden is... ben ook wel erg benieuwd wat er met haar gebeurd is,
    die ballonvaart gewoon doen, lijkt me zó gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een opluchting. Je weet dat er in mijn kennissenkring al iemand 2,5 jaar vermist is en werkelijk dat gun je niemand. Hoera!!!!

    BeantwoordenVerwijderen