intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 19 juni 2021

ditjes en datjes

Vraag van de dag: welke films weiger je te bekijken?

Horrorfilms. 

πŸ’© πŸ’© πŸ’© πŸ’© πŸ’© πŸ’© πŸ’© πŸ’©

Manlief moest ontlasting inleveren voor het bevolkingsonderzoek darmkanker. Maandag stuurde hij het op en vandaag was de uitslag er al: er is gelukkig geen vervolgonderzoek nodig. Mooi zo!

πŸͺ‘ πŸͺ‘ πŸͺ‘ πŸͺ‘ πŸͺ‘ πŸͺ‘ πŸͺ‘ πŸͺ‘

Mijn moeder belde op en vertelde dat haar sta-op-stoel ineens was gaan knetteren en er toen mee opgehouden was. Dat was schrikken geweest! Het arme mens is ook niet zomaar één-twee-drie uit haar stoel. Ze zat vanmorgen in haar rolstoel en zo kon manlief de sta-op-stoel weer maken. Er waren een paar draadjes losgegaan en hij heeft ze weer kunnen solderen. 

πŸ’‰ πŸ’‰ πŸ’‰ πŸ’‰ πŸ’‰ πŸ’‰ πŸ’‰ πŸ’‰

Zoonlief krijgt volgende week zijn eerste prik tegen het coronavirus. Toen hij via de website een afspraak wilde maken kon hij alleen in Roosendaal terecht. Ja hallo... dat is heen en terug tweehonderd kilometer! Hij heeft dus maar gebeld en hij staat nu bij de locatie hier in de buurt ingepland.

🌻 🌻 🌻 🌻 🌻 🌻 🌻 🌻

Door de regen van de afgelopen dagen, was het vandaag fijn om in de tuin te werken. De grond was goed te bewerken. Die zeeklei kan zo vreselijk hard worden als het droog is, dan krijg ik er geen spa in. Nu ging het weer lekker en kon ik het onkruid makkelijk verwijderen.

🌿 🌿 🌿 🌿 🌿 🌿 🌿 🌿

Fijn weekend!


8 opmerkingen:

  1. Ook geen horror voor mij. Vind het verschrikkelijke films.
    Oudste krijgt binnenkort ook haar eerste vaccinatie. Ik ben zo blij dat het allemaal de goede kant op gaat, al vind ik het tegelijk ook wel wat snel gaan allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreselijk horror en films waarin veel wordt geschoten. Laatst een western waar constant werde geschoten tering herrie aldoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor mij geen horrorfilms! Ik ontving gisteren toevallig een brief, dat ik binnenkort wordt uitgenodigd voor het onderzoek ivm darmkanker. Vind het wat merkwaardig dat daar een brief aan vooraf gaat, maar mooi dat zoiets in ons land wordt georganiseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen enkele film voor mij, geen geduld voor. Onze kinderen en schoonkinderen hebben ook
    allemaal hun eerste prik gekregen, dat geeft toch een fijn gevoel.Ik geloof, dat ons nog meer regen te wachten staat, dat kunnen we goed gebruiken op de klei, er was geen doorkomen meer aan.
    Fijne zondag,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een kentterstoel brrrrrrrrrrrrrrr da's toch minder leuk,

    romantische feelgooedfilms mag ik wel eens kijken, maar heel weinig hoor, ik weet niet wanneer ik voor het laatst de tv aangehad heb... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Films over 2e wereldoorlog kan ik niet aan. Horror ook niet trouwens maar dat zijn films over 2 wereldoorlog voor mij. Heb ooit de jongen in de gestreepte pyjama gezien en moet er nog van bijkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Films waar veel geweld in voorkomt, horrorfilms, films waarin kinderen slachtoffer zijn van ontvoering. Er zijn maar weinig films en series die ik kan kijken. Ik ben een watje....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik word altijd helemaal kriegel van mens met 'kick ass heroines'. Die weiger ik dus echt te kijken. Films met achtervolgingen vind ik ook vreselijk.

    BeantwoordenVerwijderen