intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 22 maart 2021

over

Vraag van de dag: van welke droom hoop je dat die ooit nog uitkomt?

Ons huis is oud, onpraktisch en vol mankementen. Ik droom er al heel lang van om het gewoon plat te laten gooien en een nieuwe te laten bouwen. En daar is veel geld voor nodig en zoveel hebben wij niet. Dus ik hoop ooit zoveel geld te kunnen hebben zodat dit wel kan. 

🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡


Het is over voor poes Spookje. Vanmiddag heeft de dierenarts hem laten inslapen. 

Wij hadden drie katten: Simba, Monster en Spookje. De kinderen zeiden altijd dat Simba mijn kat was. Monster kwam van een vriendje van onze oudste en dat was zijn kat. Spookje was een zwerver en Jus ontfermde zich over hem, dus dat was zijn kat. 

Alleen Monster leeft nu nog. 


11 opmerkingen:

  1. Ach dat is weer een verdrietig moment voor jullie. Sterkte met de verwerking van dit verlies wat ook zo nauw met Jus verweven is.

    Huisdieren zijn zo'n mooi onderdeel van je leven en gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verdrietig nieuws. Sterkte Mevrouw W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel verdrietig nieuws en ik wens jullie sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat verdrietig, het is altijd moeilijk om afscheid te nemen van een huisdier, maar gezien de geschiedenis van Spookje en Jus, is dit nog extra beladen. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, dat is best heel moeilijk... Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat verdrietig om afscheid te moeten nemen van Spookje, ook al weet je, dat het beter
    is voor hem, het is toch een gemis voor jullie. Veel sterkte!
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh wat jammer spooky, veel sterkte mevrouw w
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Naar van je poes! Dat soort dingen is toch altijd even slikken.

    BeantwoordenVerwijderen