intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 3 februari 2021

de eerste

Vraag van de dag: als je één ding uit het verleden kon veranderen wat zou dat dan zijn?

Kon dat maar, kon ik de tijd maar terugdraaien, dan zou onze Jus nog geleefd hebben. Dan zou ik die dag, vier jaar geleden, gewoon schrappen. Toen hij pas overleden was hebben we dat vaak tegen elkaar gezegd: konden we de tijd maar terugdraaien. Of konden wij zijn plaats maar innemen, dan had hij verder kunnen leven. Maar het kon niet. 

😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢

Ja, kaartjes maken. Ik ben eraan begonnen. Het is nog maar een beginnetje en ik moet het even doen met de spullen die ik heb en van een kleine bestelling die ik gisteren ontvangen heb.


Ik ga niet iedere kaartje laten zien dat ik maak, maar deze eerste wel. 

🚲 🚲 🚲 🚲 🚲 🚲 🚲 🚲

Vorige week kreeg ik het coronavaccin en op een stijve arm na heb ik geen last van bijwerkingen gehad. Die stijfheid in mijn arm was na een dag alweer verdwenen. 

💉 💉 💉 💉 💉 💉 💉 💉

Hierbij wil ik je een fijne dag wensen.

11 opmerkingen:

  1. :-( sommige dingen kunnen niet hé, jammer genoeg het blijft pijn doen....

    lieve groet
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, likt me leuk te doen maar om er aan te beginnen moet je best veel aanschaffen en ik heb al zoveel andere dingen waar ik niet aan toe kom.

    Omdat ik nu best een fijn leven heb, hoef ik geen keuze te maken wat ik anders gedaan zou willen hebben. Dan zou ik nu misschien wel anders leven, het is prima zo. Geen spijt ergens van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ding veranderen van mijn leven? Ik zou liever eerder mijn kinderen hebben gekregen. Dan had mijn vader opa kunnen zijn. Nu stond ik met mijn 9 maanden buik op de dag dat ik uitgerekend was van zijn eerste kleinkind aan zijn graf om afscheid van hem te nemen.
    Mooie kaart gemaakt zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Dat gaat wel goed komen met deze nieuwe hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik een ding kon veranderen zou ik er veel voor over hebben ,maar helaas ! Leuk je kaart ,ik krijg nog weleens een zelf gemaakte kaart toegestuurd en dat is zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Snap die wens heel goed.

    Je maakt mooie kaarten en hebt er oog voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat begrijpelijk, zo'n verdrietige gebeurtenis wil je te allen tijde kunnen terugdraaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou dan mijn plan om te emigreren naar Engeland (Cotswolds) hebben doorgezet. Ik heb me indertijd door mijn familie laten overhalen om het uit te stellen, en van uitstel komt afstel. Natuurlijk weet ik niet hoe mijn leven dan zou zijn verlopen, maar ik weet wel dat bepaalde heel akelige dingen uit mijn leven niet zouden zijn gebeurd. Maar ja, as is verbrande turf... daar weten jullie alles van.
    Van mij mag je gerust alle kaartjes laten zien hoor, deze ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart. Ik zou niet gerookt hebben als ik iets mocht veranderen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou meer tijd en energie besteed hebben aan een aantal mensen uit mijn naaste omgeving, die nu overleden zijn. Stapje voor stapje probeer ik dat nu wel te doen. Meer tijd voor een telefoongesprek, een kaartje of een kleine attentie om zo kontakt te houden en dat is zo kostbaar. Werken, de tv kijken of surfen op het internet kan altijd nog.

    BeantwoordenVerwijderen