intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 10 september 2020

het jasje

Hier is dan het jasje wat ik gemaakt heb: 


Het patroon komt uit de Burda easy 3/2020. Voor mij is het ook een makkelijk modelletje om te maken, maar doordat mijn naaimachine kuren vertoonde, was ik er onverwacht toch nog lang aan bezig. Het stofje is een stretchstof dat ik een tijd geleden bij Driessen Stoffen kocht. Om het nog wat op te leuken heb ik een glitterbandje op de mouwen genaaid. 


Het jasje had ik naar een receptie aan willen doen, maar uiteindelijk trok ik toch iets anders aan. 

De receptie duurde anderhalf uur en het was zo gezellig, dat we daarna nog met negen personen ergens een hapje zijn wezen eten (op afstand van elkaar).

๐Ÿž๐Ÿž๐Ÿž๐Ÿž๐Ÿž๐Ÿž๐Ÿž๐Ÿž๐Ÿž๐Ÿž

Vanmorgen hing er in de verte een strook laaghangende mist:


Het zag er mooi uit.

14 opmerkingen:

  1. Zo knap dat je dat zelf maakt. En ik vind het ook een supermooi jasje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi jasje. Toch makkelijk als je dat zelf in elkaar kan knutselen.
    Ik kreeg je laatste posts weer niet in mijn reader. Gelukkig weet ik je altijd wel te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk jasje, is het met knopen of loshangend. want dan zou de v hals wat laag zitten pf het zou helemaal wat ronder moeten. Maar dat is een observatie alleen vd foto

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een loshangend jasje. De panden komen ook niet tegen elkaar.

      Verwijderen
  4. Erg mooi jasje. Knap gemaakt. Leuke stof. Ben benieuwd wanneer je hem nu wel aan gaat trekken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kan ook gewoon met een shirt eronder en op een spijkerbroek. Dan is het niet sjiek maar wel gekleed.

      Verwijderen
  5. Oh, wat een mooi jasje is dat ... Je bent er volgens mij echt goed in!
    De natuur is momenteel weer zรฒ mooi met ochtend- of avondlicht.. Fotogeniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een keurig jasje geworden! En ook handig om even snel ergens overheen aan te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In dit jaargetijde vind ik jasjes en vestjes ook handig. De ochtenden en avonden zijn fris, maar overdag heb je aan een hemdje of t-shirt genoeg.

      Verwijderen
  7. Wat een supermooi stijlvol jasje! Fijn als je dat zelf kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen