intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 9 juni 2020

from Sicily

Als er geen covid-19 was geweest, dan hadden we nu op Sicilië gezeten.  Het is jammer dat deze reis niet door kon gaan, maar het is nou eenmaal zo. Lang treuren heeft daarom geen zin en er komt heus wel een dag dat wij weer voet op Italiaanse bodem zullen zetten. Of elders in de wereld.

Gisteren kocht ik bij het tuincentrum een piepklein boompje, een myrtus op stam:


Pas thuis zag ik dat er op het kaartje From Sicily stond:


Nou ja zeg!  
We kunnen dan wel niet naar Sicilië toe, dus heb ik Sicilië gewoon maar naar hier gehaald. 
Een piepklein beetje toch 😏 


9 opmerkingen:

  1. Het heeft zo moeten zijn dat je oog op deze plant viel. Leuke verrassing als je dan leest From Sicily.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL. Dat doet me glimlachen. Wat een mooi toeval dat er 'from Sicily' op staat. Toch een beetje een knipoog van universum naar jou : )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelooflijk en superleuk! En wat een leuk boompje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whahahaha... dát kan bijna geen toeval zijn,
    wat een schattig boompje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan inderdaad geen toeval zijn dat dit boompje op je pad kwam.

    BeantwoordenVerwijderen