intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 22 maart 2020

bloemen en cirkels

 Omdat ik op mijn werk het hele jaar rond t-shirts draag, slijten deze best wel snel. Kleding moet iedere dag schoon zijn, in verband met de hygiëne en wordt daarom na één dag dragen gelijk in de was gedaan. Meestal draag ik oude t-shirts op mijn werk op en de nieuwe draag ik in mijn vrije tijd.

Het was tijd voor een paar nieuwe shirts.

Als je goede patronen hebt, dan kun je die vaker gebruiken en dit patroon, dat uit een Ottobre uit 2007 komt, gebruik ik altijd voor een basic shirt met ingezette mouwen:


De stof komt van Driessenstoffen:


Het volgende patroon is het Supersnelle shirt (klik) en dat is een shirt met aangeknipte mouwen:


Deze stof kocht ik bij Megastoffen. De hals en de mouwen werkte ik af met elastisch glitterbiaisband dat ik op de website van Band en lint vond. Op de pop zien de mouwen er misschien een beetje eigenaardig uit, maar die pop heeft dan ook geen armen hè...

Ik vermaak me wel, zoals je ziet. Manlief ook, die heeft gisteren in de tuin gewerkt en zoonlief is altijd in de schuur met van alles en nog wat bezig. 

Ik hoop dat je een fijne zondag hebt!



10 opmerkingen:

  1. mooi hoor mevrouw w, wat fijn als je zelf zo goed kunt naaien, krijg j e de mooiste shirtjes
    zorg goed voor jezelf
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze blijven leuk,die shirtjes van jou. Je kiest ook altijd van die mooie stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk jouw shirts. Want uniek en goed passend. En je doet het zo mooi en netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je toch steeds weer mooie kleding

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie T-shirts... Veel leuker dan die je in de winkels ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Ik hoor weleens vaker dat de stoffen van mijn zelfgemaakte kleding vaak leuker zijn dan de kleding uit de winkels.

      Verwijderen