intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 25 januari 2020

dagje thuis

Het was een drukke week. 
Manlief moest voor zijn werk een paar dagen weg en zoonlief moest een paar avonden overwerken. Zelf had ik een darmonderzoek, ging ik een dagje winkelen en was ik ook nog gewoon aan het werk. We zijn allemaal maar weinig thuis geweest deze week.

Meestal vraagt manlief op vrijdagavond of we nog plannen hebben voor het weekend. En nee, er stond voor dit weekend niks gepland. We zouden vast wel gaan wandelen, maar het maakte nou niet zo uit of dat vandaag of morgen zou zijn. We besloten om het wandelen tot morgen uit te stellen en om vandaag gewoon maar thuis te blijven.

Manlief deed een rondje met de stofzuiger door het huis en ik hield me met de was bezig. En verder heb ik mijn huiswerk voor de naailes gemaakt: ik ben een trui aan het maken en die is bijna af. Ik ben hard aan het nadenken geweest over wat ik hierna eens zal maken. Van de week, tijdens het winkelen, heb ik best wel wat ideetjes opgedaan en ik heb nog genoeg stoffen liggen om gelijk ergens aan te kunnen beginnen. Ik heb een stapel patroonbladen doorgebladerd en ik ga straks nog even wat patronen overtrekken.

Ik wil je een goede avond en alvast een fijne zondag wensen.


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk om met een stofje aan de gang te gaan en er een patroon bij te zoeken, zo ontspannend vind ik dat. Toen ik in een stressvolle tijd zat begin ik wel eens om 11 uur in de avond aan het patroonleggen en daarna sliep ik heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo met je naaiwerk aan de gang te zijn. De ideetjes, die je eerder zag kunnen dan meteen een beetje sudderen.... Lekker zo´n dag, na die drukke week. Succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om aan de lappen te beginnen, je brengt mij ook weer op een idee. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen