intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 30 september 2019

vakantiemaand

Wat ik niet liet zien in september:


Morgen begint oktober en deze maand staat voor ons in het teken van vrije dagen.

Deze week heb ik vakantie. Manlief niet, want door alle drukte op zijn werk kan hij nu geen vrij krijgen. Aan het eind van de maand hebben we nog wel een weekje samen vrij. Vanaf volgende week heeft zoonlief drie weken vakantie en hij gaat dan met de verhuizing van vrienden, die een huis gekocht hebben, helpen.

Deze week heb ik drie afspraken en daarnaast heb ik nog genoeg tijd over om me met andere dingen bezig te houden. Ik denk zomaar dat ik me niet ga vervelen.

Ik wil je een fijne week wensen.


14 opmerkingen:

  1. Een fijne week gewenst met hopelijk wat minder regen!
    Groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo’n weekje vakantie! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Het is je zeer gtegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn zo'n weekje lekker doen waar je zin in hebt. Ik hoop dat het weer meewerkt, en je veel kunt wandelen, maar ach, anders kruip je toch gewoon lekker achter het naaimachine. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik heb vandaag beide kunnen doen: ik heb gewandeld en 'huiswerk' voor naailes gedaan. Iets thuis doen is niet verplicht maar dingen die ik zelf wel kan doe ik gewoon thuis wel.

      Verwijderen